  • Data: 2013-12-04 12:16:41
    Temat: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2013 11:49, J.F pisze:

    > Do codziennych ? Powiedzmy zadne.
    > Ale co - bedziesz mial dwa ?

    To też jest opcja. To, albo wynajem. Myślę, że gdyby nie samochody
    służbowe, to byłoby większe zainteresowanie wynajmem i ceny by nieco spadły.

    > Bo duzy samochod sie przydaje, na urlop, na meble, na wieksze sprzety ...

    Meble i większe sprzęty bardziej opłaca się zamawiać z transportem.

    Urlop... W sumie jakoś samochód tak średnio mi pasuje jako wymarzony
    środek transportu na rodzinne wakacje.

    Nieważne, jak komfortowy. Jeśli nie są to jakieś wakacje objazdowe (do
    których lepszy byłby kamper) to wolę wysłać bagaże kurierem i spokojnie
    dotrzeć czymś z szoferem (autobus, pociąg). Jeśli coś zagranicznego, to
    przydałby się raczej samolot ;)

    Chociaż teraz po budowie domu to kwestia dość akademicka, bo urlop jest
    w domu ;) Na szczęście okolica sympatyczna i jest sporo do pozwiedzania
    i poznania rowerem.