  • Data: 2013-12-04 12:25:02
    Temat: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-04 11:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Maślak, zadałem proste pytanie - jakie są PRAKTYCZNE potrzeby posiadania
    > do codziennych dojazdów dużego samochodu?

    Dostałeś odpowiedź wielokrotnie, a pytanie było inne - (praktycznie)
    po co komu coś większego niż 4 metrowe wypierdki. Np. po to by było
    wygodnie i łatwo się pakowało zakupy. Tak, to są kwestie praktyczne.

    > Ideologicznie (i atakiem personalnym) zareagowałeś ty, drogi wypierdku,

    "Jeździsz wypierdkiem i dorabiasz ideologię :P " - tak, to jest ten
    atak personalny i ideologia? Tak, jeździsz wypierdkiem od długości
    ~3,7m. Są nawet w wersji pickup. Będziesz mógł tym przewieźć swoje
    wymarzone palety i cement. Chamstwo zmieści się na fotelu kierowcy,
    w razie czego dorzucisz na fotel pasażera :) Inna sprawa, że twoje
    wypowiedzi pokazują emocjonalne podejście do samochodu - zero
    dystansu i dorabianie ideologii.

    > zamiast odpowiedzieć rzeczowo

    Dostałeś odpowiedzi bardzo konkretne i rzeczowe.

    > lub na samym wstępie powiedzieć, że u
    > ciebie to głównie kwestia osobistych upodobań, a nie kwestia praktyczna.

    Kwestię osobistych upodobań dorzuciłem jako przykład, który nie podlega
    dyskusji, dopiero po opisie kwestii czysto praktycznych.