  • 1. Data: 2009-02-01 19:40:57
    Temat: Wielki Brat czuwa. Przynajmniej w UK.
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...homeip.net>

    Drżyjcie fotografiści mieszkający w UK:

    http://www.bjp-online.com/public/showPage.html?page=
    836675

    --
    Mis'

  • 2. Data: 2009-02-01 21:02:46
    Temat: Re: Wielki Brat czuwa. Przynajmniej w UK.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Michał M. Lechański" napisal:
    > Drżyjcie fotografiści mieszkający w UK:
    > http://www.bjp-online.com/public/showPage.html?page=
    836675

    To nie Wielki Brat. To terror urzedniczy wdrazany pod przykrywka
    ochrony antyterrorystycznej. Organ uslugowy usamodzielnia sie
    i zaczyna molestowac tych, ktorym mial sluzyc.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-01 22:47:19
    Od: Magda <m...@w...pl>

    Michał M. Lechański wrote:
    > Drżyjcie fotografiści mieszkający w UK:
    >
    > http://www.bjp-online.com/public/showPage.html?page=
    836675

    Batiuszka Soso musi w grobie rece zacierac.

  • 4. Data: 2009-02-02 00:15:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał M. Lechański pisze:
    > Drżyjcie fotografiści mieszkający w UK:
    >
    > http://www.bjp-online.com/public/showPage.html?page=
    836675

    New World Order?

  • 5. Data: 2009-02-02 01:07:34
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On 1 Lut, 19:40, "Michał M. Lechański" <m...@d...homeip.net>
    wrote:
    > Drżyjcie fotografiści mieszkający w UK:
    >
    > http://www.bjp-online.com/public/showPage.html?page=
    836675

    A mnie zastanawia, dlaczego jeszcze nie zdelegalizują fotografii i
    aparatów fotograficznych? Z tego, co czytam w tym artykule, to
    niewygodnych będzie można wsadzić do więzienia nawet na 10 lat i
    obciążyć jeszcze grzywną. Przepisy jasno nie precyzjują czego nie
    wolno. Dopiero po zrobieniu zdjęcia policja może się zainteresować
    fotografem i stwierdzić, że naruszył przepis nr44 (to jak 2x paragraf
    22). To ja już wolę komunistyczny wyraźny zakaz wymieniający czego nie
    można fotografować i dodatkowo tabliczki na odpowiednich budynkach
    jeśli ktoś by przypadkiem zapomniał :(

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-02-02 01:15:48
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa napisal:
    > New World Order?

    Nie. Law order by Guantanamo.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2009-02-02 01:17:36
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Michał M. Lechański"" napisał
    > Drżyjcie fotografiści mieszkający w UK:
    >
    > http://www.bjp-online.com/public/showPage.html?page=
    836675

    Jezu, jedni paranoicy opisują innych paranoików - niech kto spróbuje
    prawokliknąć gdziekolwiek na blow-job-photography.

    adam

  • 8. Data: 2009-02-02 01:34:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gm52lm$5g1$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > To nie Wielki Brat. To terror urzedniczy wdrazany pod przykrywka
    > ochrony antyterrorystycznej. Organ uslugowy usamodzielnia sie
    > i zaczyna molestowac tych, ktorym mial sluzyc.

    Whatever.

    TA

  • 9. Data: 2009-02-02 07:59:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Pawel_W pisze:
    >To ja już wolę komunistyczny wyraźny zakaz wymieniający czego nie
    > można fotografować i dodatkowo tabliczki na odpowiednich budynkach
    > jeśli ktoś by przypadkiem zapomniał :(

    Najlepsze jest to, że to w komunie pokazywano te wszystkie tajemnice
    państwowe, zupełnie oficjalnie i bez cenzury. Wystarczy pogrzebać po
    youtube, by znaleźć oficjalne programy edukacyjne z tamtego okresu
    pokazujące wnętrze reaktora, rozgłośni radiowej, rafinerii itd. Bez
    zbędnego pseudonaukowego bredzenia w stylu ng.
    Ale dziś by to nie przeszło - raz, że nikt do rafinerii nie wpuści
    telewizji, dwa, że nikt już nie rozumie języka opisującego wszystko
    wprost terminologią naukową.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2009-02-02 08:39:43
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    adam pisze:
    > Użytkownik ""Michał M. Lechański"" napisał

    836675

    > Jezu, jedni paranoicy opisują innych paranoików - niech kto spróbuje
    > prawokliknąć gdziekolwiek na blow-job-photography.

    Czy ja wiem? Do 10 lat za pamiątkowe zdjęcie z wycieczki, bo:
    - byli na nim umundurowani funkcjonariusze policji, którzy akurat coś...
    - był budynek o znaczeniu "strategicznym", ale oczywiście nie był
    oznaczony, że nie wolno fotografować, a ty nawet nie wiedziałeś co to za
    budynek.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79