eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWiększy akumulator do samochodu Re: Większy akumulator do samochodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Większy akumulator do samochodu
    Date: Mon, 1 Jun 2015 16:19:00 +0200
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
    Lines: 36
    Message-ID: <mkhpkg$h6f$1@node2.news.atman.pl>
    References: <556962ff$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1433168336 17615 89.77.163.134 (1 Jun 2015 14:18:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Jun 2015 14:18:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150601-0, 2015-06-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:681962
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA4AA6460E1DF9elektronik@localhost.net...
    >> przecież teraz samochody mają spore alternatory
    >> czy to 60 Ah czy 90Ah
    >
    > nie tylko teraz, kiedyś tez miały 90A

    Podobnie w Malaczach, OIDP, standardowo było tam 34 Ah, a ludkowie, ze
    względu na zbliżone, o ile nie takie same rozmiary, dawali 45 Ah i jakoś nie
    słyszałem, żeby się nie doładowywał, po prostu dłużej to trwało.

    >> a w dieslu zimą większy akumulator to również większy prąd
    >> rozruchowy w jednym aucie mam wstawiony własnie większy i narazie
    >> nie widze efektów ubocznych
    >
    > Ja nie dość, że mam większe w swoich samochodach to gdy sa silne mrozy
    > jeszcze przynoszę z ciepłego domu dodatkowy i nie odłączam go po
    > odpaleniu.

    Kiedyś, mając prądnicę (Syrena 105L, wersja z prądnicą 300W), tak naprawdę,
    jeśli tylko zadbałem o to, aby akumulator był naładowany i sprawny, to nawet
    po nocy -20, rano odpalał prawie z dotyku. Ale jeśli tylko się to
    zaniedbało, to pchanie niemal pewne. Inni memłali i zdychali, a nasz w
    najgorszym razie do 3-5 sekund i chodził. A jak był z domu przyniesiony, to
    odpalał awet poniżej sekundy. Ale, to dwusuw, gdzie wał silnika dwoma
    palcami dało się ruszyć.
    Jak nie odłączasz dodatkowego aku, to co z prądami wyrównawczymi? Mogą być
    spore...

    --
    Spamerzy z telefonu: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    896510439 896126048
    (ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
    (A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: