  • Data: 2012-11-14 18:09:57
    Temat: Re: Weryfikacja e-maila, a bezpieczeństwo
    Od: Przemek O <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-14 17:17, e...@g...com pisze:

    > W koncu, dziekuje! A.W. to samo napisal, ale krocej, a takie rzeczy to
    > trzeba wyjasniac do skutku.
    >
    > Po kazdej odpowiedzi typu "a po co" musialem na nowo wciagac spadniete kalesony...
    ;)

    Widać starej daty jesteś skoro nosisz kalesony (albo ogrzewanie
    wyłączyli) :P

    > Widac ze podejscie do elementarnego bezpieczenstwa jest jakie
    > jest, czego skutki sa takie jak w tym poprzednim watku o uzyciu SSLa.

    Nie, ja np. nie zajmuje się pierdołami które nie maja żadnego znaczenia
    w kontekście bezpieczeństwa czy ochrony danych. Sam fakt istnienia bądź
    nie danego adresu email w bazie nie daje _żadnych_ informacji
    podlegających pod ochronę danych ani nie przyczynia się do zmniejszenia
    bezpieczeństwa.

    Podane rozwiązanie jest upierdliwe i idealnie wpisuje się w kontekst -
    "Dlaczego aplikacje internetowe działają inaczej". Dla brak
    natychmiastowej walidacji wprowadzanych danych (lub opóźnienie, lub
    zmiana kanału informacji) jest mniej akceptowalne niż fakt otrzymania
    informacji że adres email jest zajęty.

    pozdrawiam,
    Przemek O.