  • Data: 2012-11-14 22:00:09
    Temat: Re: Weryfikacja e-maila, a bezpieczeństwo
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-14 21:34, Michoo wrote:

    > W sumie to wyświetlając komunikat a nie wysyłając mail zwiększasz
    > upierdliwość. Skoro wpisujesz drugi raz ten sam mail przy rejestracji to
    > jako _ułatwienie_ wysłałbym coś w stylu:
    > "Posiadasz już konto w tym serwisie.\nJeżeli nie pamiętasz hasła kliknij
    > tutaj.".

    No nie bardzo, bo po pierwsze SMTP to nie Instant Messenger i maile moga
    dochodzic z opoznieniem, po drugie rejestracja a aktywacja rejestracji
    to dla mnie dwa rozne procesy (wykonywane w roznych programach) ktorych
    nie musze dokonywac od razu po sobie. A wymuszanie i mieszanie tego to
    upierdliwosc. Pozatym kilka razy mi sie zdazylo iz okazywalo sie przy
    rejestracji iz jednak mam konto w danym serwisie.

    > Wysłanie maila zapewnia że user się w nim nie pomylił (przypadkowo, czy
    > celowo) i naprawdę używa tego konta więc i tak warto je zrobić.

    To juz jest aktywacja/weryfikacja konta - zupelnie co innego.

    Pozdrawiam

    Marek