  • Data: 2012-11-14 22:58:25
    Temat: Re: Weryfikacja e-maila, a bezpieczeństwo
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 listopada 2012 15:04:11 UTC-5 użytkownik Przemek O napisał:

    > W każdym razie komplikuje to życie uczciwym ludziom, a bandytom
    > (hakerom) i tak nie przeszkadza bo mają na to skuteczniejsze sposoby.

    Wyrzuc klucze i usun zamki, w koncu bandyta i tak cie zabije, zerznie,
    zedrze skore i okradnie, w dowolnej kolejnosci.Zawsze mnie bawi,
    jak ktos ma inne podejscie do gotowki w kieszeni
    niz do tej w formie elektronicznej (i nie jest bandyta).

    Wiele spraw publicznego bezpieczenstwa opiera sie nie na uniemozliwianiu
    czegos, tylko na utrudnianiu zycia - chociazby detektory materialow
    wybuchowych na lotnisku, glownie reagujacych nie na same materialy
    tylko na fabrycznie dodawane markery chemiczne. Wiec po co sa? Bo zeby zrobic
    bombe trzeba chalupniczo zrobic ladunek, a to wymaga znajomego rolnika
    bo jak nie to po kupnie tony nawozu "do kfiatkow" szybko sie wpadnie,
    itd. itp.. A przeciez i tak da sie wniesc ladunek wybuchowy na poklad,
    wiec po co sie wyglupiac z jakimis detektorami... Z kontami elektronicznymi
    jest podobnie, nikomu nie bedzie chcialo sie siedziec tydzien po to,
    zeby na czyims blogu napisac cos, co i tak zniknie za pare godzin,
    stad tez blogi maja _jakies_ zabezpieczenia - nikomu sie nie bedzie
    chcialo ich lamac, po to sa.

    --
    Edek