-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!op
al.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 02 Oct 2012 22:01:15 +0200
From: MarcinJM <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20120907 Thunderbird/15.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wartburg - hamowanie
References: <1...@r...power.pl>
In-Reply-To: <1...@r...power.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <506b482c$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.215.35
X-Trace: 1349208108 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26710 83.24.215.35:12014
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2467343
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-02 17:46, MadMan pisze:
> Witam,
>
> powoli zastanawiam się nad wozem na Złombol przyszłoroczny, zatem takie
> pytanie - jak wygląda hamowanie Wartburgiem w porównaniu do innych
> samochodów? Wartburg jak wiadomo nie posiada wspomagania układu
> hamulcowego, zatem w praktyce jaka różnica jest?
353 mial z przodu tarcze, z tylu bebny. bez wspomagania.
Skutecznie hamowac sie dalo bez problemu.
Powiedzialby nawet, ze hample byly znakomite, pmietam to z autopsji.
Na marginesie: wspomaganie nie ma zadnego zwiazku ze skutecznoscia
hamulcow. Jedynie zmniejsza sile przylozona na pedale potrzebna do
hamowania.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.12 22:15 tÎż
- 02.10.12 23:25 DoQ
- 03.10.12 01:03 Rafał \"SP\" Gil
- 03.10.12 06:53 scobowski
- 03.10.12 07:03 MadMan
- 03.10.12 09:41 Ukaniu
- 03.10.12 16:09 Bartek
- 03.10.12 18:05 kamil/Endurorider.pl
- 03.10.12 19:53 Maciek
- 03.10.12 19:55 Maciek
- 03.10.12 20:12 Cezary Daniluk
- 03.10.12 20:28 Cezary Daniluk
- 03.10.12 21:22 Artur Maśląg
- 04.10.12 14:15 MadMan
- 04.10.12 15:53 Jasio
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=