-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Warszawa - Wrocław
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <l9h59e$fjp$1@news.task.gda.pl>
<4...@4...net>
<l9kqb1$6ed$1@news.task.gda.pl>
<52bdeece$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
<l9kula$cll$1@news.task.gda.pl>
<52be92c8$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
<l9pv6o$16c$1@news.task.gda.pl>
<52c08fe9$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
<l9rde0$mt9$1@news.task.gda.pl>
<52c16f6d$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
<l...@4...net>
<52c1a498$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
<1614t5jfowp3r.1rkac1i7bdf5f$.dlg@40tude.net>
<52c28bc9$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
<7qo1mm47suj4$.10anw7rvznw5h.dlg@40tude.net>
<52c298d2$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 31 Dec 2013 11:48:01 +0100
Message-ID: <l8j957dpcv9m.nxdaqshbrjo1$.dlg@40tude.net>
Lines: 62
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1388486880 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2186 82.143.187.50:49901
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3983
X-Received-Body-CRC: 1919742002
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516518
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 31 Dec 2013 11:13:36 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2013-12-31 10:33, J.F. pisze:
>>> Sam piszesz nietypowy korek/brak korka, a wyżej napisałeś, że
>>> "Wiele tak, wiele nie." mając na myśli trasy. Nietypowa sytuacja
>>> to nietypowa sytuacja - tak jak pisałem.
>>
>> Sa trasy stale zapchane, czy w okreslonych godzinach zapchnane,
>> ale sa trasy nieregularnie zapchane.
>> Te przecza "kazda trasa ma taka przewidywalnosc".
>
> Sam powyżej podałeś "przewidywalność" każdej trasy, a na końcu
> próbujesz to podważyć :P
> "nieregularnie zapchane" to jak najbardziej przewidywalność.
No to powiedz - bedzie korek czy nie bedzie ?
Nie potrafisz ? To jest wlasnie droga nieprzewidywalna :-)
>>> Generalnie działa jednak
>>> przewidywalność w zakresie pory dnia, dnia tygodnia, pory roku itd.
>>> Trasy są przewidywalne do bólu - nawet wiadomo kiedy można się
>>> spodziewać korka na autostradzie, czy na światłach w Nadarzynie.
>> "mozna sie spodziewac" czy ten korek na pewno bedzie ?
> 100% pewność to nigdy nie ma i doskonale o tym wiesz.
A choc 99% ?
>>> No i co z tego, że czasem są jakieś wyjątki? Ba, czasem to nawet
>>> drogi są do połowy dobre, a później złe :P
>>> Jednak generalna reguła obowiązuje.
>> No wlasnie, generalna regula jest taka ze z uwagi na wyjatki warto sie
>> spytac, bo ani mapa ani nawigacja ci tego nie powie :-)
>
> Generalna reguła jest tak, że nie warto pytać, ponieważ:
> 1. mało kto korzysta z pms.
Ale tu jednak pisza osoby korzystajace z samochodow i drog.
> 2. sytuacja na głównych, bardziej uczęszczanych traktach jest dobrze
> znana i ujęta w dobrych nawigacjach.
Nie w sutacji gdy drogowcy pracuja, remonty sie zaczynaja, koncza,
nowe drogi powstaja.
>> Ta nawiasem mowiac ... ciekaw jestem czy te nawigacje on-line, a i
>> offline tez, jak planuja trase to biora pod uwage przyszle korki, czy
>> w chwili planowania. Wyjezdzasz z Wroclawia o 9:30, ale dojedziesz do
>> Warszawy o 13-tej, co wybrac S8 czy A2 ?
>
> NE planuje z uwzględnieniem 'bieżących korków', przeliczając trasę
> nawet w trakcie jazdy i w razie potrzeby ją zmienia.
No to do d*. Bo decyzje ktora droga chce wjechac do Warszawy musze
podjac w Walichnowach, 3h wczesniej.
>>> AM to dla mnie może sobie dowolną promocję usług robić :(
>> Wyjedziesz kiedys z Polski i NE sie skonczy :-)
> NE działa mi dobrze za granicą (live już nie, ale to naturalne), ale
> mam też alternatywy.
W UE stawki za transmisje jeszcze znosne, ale im dalej tym drozej :-(
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.12.13 11:53 J.F.
- 31.12.13 12:06 Artur Maśląg
- 31.12.13 12:11 Artur Maśląg
- 31.12.13 13:04 Artur Maśląg
- 31.12.13 13:16 anacron
- 31.12.13 14:41 Artur Maśląg
- 01.01.14 13:55 J.F.
- 01.01.14 14:19 Uncle Pete
- 01.01.14 18:19 Artur Maśląg
- 01.01.14 18:43 Artur Maśląg
- 02.01.14 13:23 Michał Jankowski
- 02.01.14 21:40 Artur Maśląg
- 02.01.14 23:11 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=