  • Data: 2014-01-01 13:55:35
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Dec 2013 12:11:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Zdziwiłbyś się :P

    Jedziesz o swicie do centrum i zaraz wracasz ? :-)

    > No, a na zakupach jestem rano w Jankach i robię korek.

    Albo mieszkasz w Nadarzynie i korek robisz ... od drugiej strony,
    albo jedziesz od centrum ... ale wtedy korek tylko do Janek :-)

    > Jak pisałem - przejeźdź się, poobserwuj, policz. Mniejsze niż
    > w dni robocze, niemniej ruch spory i do świateł trzeba swoje odstać.

    Ale Pete sie przejechal i poobserwowal.
    Czas sie pogodzic z faktem ze istnieja drogi nieprzewidywalne, albo
    przyznac do klamstwa w kwestii korkow :-)

    J.