  • Data: 2014-01-02 13:23:06
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.12.2013 12:59, Artur Maśląg pisze:

    > Nie wiem co to znaczy "dookoła" Łodzi, ale można, tak
    > jak pisałem, zjechać za Łodzią (węzeł chyba Poddębice)
    > i przez Sieradz do S8. Oczywiście ktoś może wybrać sobie
    > trasę przez Wartę/Ostrzeszów (czyli zjechać wcześniej),
    > ale to drogi o gorszym standardzie.

    Jakie zjechać wcześniej? Warta jest na zachód od Sieradza...

    Jadąc Poddębice-Sieradz jedziemy na wschód od Warty (o tak:
    http://umapa.pl/439kJ ), zjazd z A2 nazywa się Wartkowice.
    Z tych samych Poddębic można jechać też na Ostrzeszów, ale po
    przedłużeniu S8 nie warto.

    Natomiast nie wiem, jak chciałbyś dojechać do Sieradza drogami lepszej
    kategorii, bo chyba tylko przez Łódź, ale to nie ma sensu.

    MJ