  • Data: 2013-12-30 10:12:33
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wynik bardzo przyzwoity, ale i tak nie masz z czym porównać ;)

    Tylko z szacunkami Targeo i Automapy dla trasy przez A2 :) Gdybym nie
    zatrzymywał się, wyszłoby mniej więcej podobnie. Wróciłem wczoraj
    wieczorem też w tym samym czasie - dawno nie jechałem przez Janki i
    Raszyn bez jakichkolwiek korków. Ale to taki nietypowy weekend.

    A w ogóle często spotykam się z tym, że kombinowanie z wyborem tras daje
    bardzo małe oszczędności. Często jeżdże do Nowego Sącza i z 3
    najbardziej optymalnych tras wszystkie dają mniej więcej ten sam czas,
    który bardziej zależy od pory dnia, dnia tygodnia czy od tego, czy po
    droze nie będzie jakiegoś wypadku. Komfort jazdy co prawda różny.

    Piotr