  • Data: 2013-06-24 12:22:26
    Temat: Re: Wariat na ul. Zagna?skiej w Kielcach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Przerysowałeś i wyszedłeś tym przerysowaniem na głupka.
    >
    > Może trzymaj się raczej sensownych argumentów, hmm?

    Powtórze jeszcze raz - do małżonki mów "głupek"

    > [ciach]

    > Masz jakieś problemy z czytaniem. Argumentacja (moja) była "nie reaguj
    > zabijając nie znając sytuacji".

    Czepiasz sie słówek.
    Wiadomo, ze nie chodzi o reakcje pod tytułem "chwyć za rękę" - nie trzeba
    tego co chwila powtarzać.

    > Oho, miszcz kierownicy... Precyzyjne zajechania z matematyczną
    > dokładnością... Poza tym nie wykręcaj się teraz - wyraźnie poparłeś
    > zajechanie powodujące kolizję, kłamczuszku!

    Nie precyzyjnie, tylko odpowiednio wcześnie.
    Nie, nie poparłem kolizji. Natomiast nie zgadzam sie na przyzwolenie na
    niereagowanie.

    > Swoją drogą ty kiedyś w ogóle siedziałeś za kierownicą samochodu? W
    > prawdziwym ruchu drogowym? Niebezpiecznie pędzącego slalomem po
    > mieście motocyklistę to zobaczysz w najlepszym przypadku tuż przed
    > wyprzedzeniem ciebie.

    Gdyby tak było w tamtej sytuacji, to nikt by drogi nie zajechał
    motocykliscie, skoro go nie widział.
    Ale ja pisze bardziej ogólnie, zakładając, że sytuacje wizisz z daleka.

    > Nie potwierdzam ani nie zaprzeczam, że znam twoją małżonkę. W każdym
    > razie nigdy nie dała mi powodu by ją negatywnie ocenić ;->

    Hihihi, nie zrozumiałeś, że masz tak mówić do swojej małżonki? Cóż...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin