  • Data: 2013-06-24 08:38:02
    Temat: Re: Wariat na ul. Zagna?skiej w Kielcach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.06.2013 00:00, Budzik pisze:

    > chcąc dyskutować na tym poziomie musiałbym odpowiedzieć:
    > ty chybaj esteś strasznym durniem nie rozumiejąc argumentacji przez
    > przerysowanie.

    Przerysowałeś i wyszedłeś tym przerysowaniem na głupka.

    Może trzymaj się raczej sensownych argumentów, hmm?

    [ciach]

    > Zareagowałem, ponieważ taka była argumentacja: nie raguj, ponieważ nie
    > znasz sytuacji.

    Masz jakieś problemy z czytaniem. Argumentacja (moja) była "nie reaguj
    zabijając nie znając sytuacji".

    > A mozna zareagować, tylko trzeba odpowiednio dobrać metody.
    > Zajechać drogę można w ten sposób, ze motocyklista zauważa cię w ostatniej
    > chwili i na ciebie wpada oraz w taki sposób ze widzi cie z daleka i pop
    > rostu rezygnuje.

    Oho, miszcz kierownicy... Precyzyjne zajechania z matematyczną
    dokładnością... Poza tym nie wykręcaj się teraz - wyraźnie poparłeś
    zajechanie powodujące kolizję, kłamczuszku!

    Swoją drogą ty kiedyś w ogóle siedziałeś za kierownicą samochodu? W
    prawdziwym ruchu drogowym? Niebezpiecznie pędzącego slalomem po mieście
    motocyklistę to zobaczysz w najlepszym przypadku tuż przed wyprzedzeniem
    ciebie.

    > Z tymi idiotami to do szanownej małżonki w tym tonie, za każdym razem jak
    > się z nią nie zgadzasz.

    Nie potwierdzam ani nie zaprzeczam, że znam twoją małżonkę. W każdym
    razie nigdy nie dała mi powodu by ją negatywnie ocenić ;->