  • Data: 2013-06-24 00:00:56
    Temat: Re: Wariat na ul. Zagna?skiej w Kielcach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ty na prawdę jesteś strasznym durniem,

    chcąc dyskutować na tym poziomie musiałbym odpowiedzieć:
    ty chybaj esteś strasznym durniem nie rozumiejąc argumentacji przez
    przerysowanie.
    Ale wolałbym nie dyskutowac na takim poziomie.

    > skoro nie odróżniasz strzału w
    > plecy bez ostrzeżenia (proponowane zajechanie drogi motocykliście) od
    > zaczęcia od "hej! co tu się dzieje?!" (czego na drodze nie da się za
    > bardzo zrobić, więc będziesz musiał powstrzymać swoje
    > pseudo-bohaterstwo do napotkanych bójek - ile razy już kogoś
    > uratowałeś "bohaterze", hmm?) na co zawsze możesz usłyszeć wściekłe
    > "cięcie!" reżysera ;->

    Zareagowałem, ponieważ taka była argumentacja: nie raguj, ponieważ nie
    znasz sytuacji.
    A mozna zareagować, tylko trzeba odpowiednio dobrać metody.
    Zajechać drogę można w ten sposób, ze motocyklista zauważa cię w ostatniej
    chwili i na ciebie wpada oraz w taki sposób ze widzi cie z daleka i pop
    rostu rezygnuje.

    > Swoją droga to jest argument za utrzymaniem niskiej dostępności broni
    > - taki idiota jak ty miałby skłonność do strzelania ze skutkiem
    > śmiertelnym przy każdej okazji podreperowania własnego ego.

    Z tymi idiotami to do szanownej małżonki w tym tonie, za każdym razem jak
    się z nią nie zgadzasz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"