  • Data: 2017-10-09 10:16:16
    Temat: Re: W Polsce zabraklo paliwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-10-09 o 00:10, J.F. pisze:
> [...]
    cy-kontrolerzy-zatrzymali-olej-przewozony-bez-zglosz
    enia-w-sent

    >Tu nie tyle chodzi o ilość

    O ilosc tez chodzi, bo 2 tys litrow to mi wyglada na calkiem co
    innego.

    > a o to co masz w papierach, gdy wieziesz ON a w papierach masz
    > opałowy albo inny produkt ropopochodny, który ma inną taryfę celną,
    > to podpadasz pod odpowiednie paragrafy.

    No to widzisz - w papierach masz co innego :-)

    >Jak będziesz miał paragon/fakturę na opałówkę, to nic Ci nie zrobią.
    >Z tym, że nie jestem pewny czy rozróżnianie na olej opałowy/napędowy,
    >to nie jest taki na nasz, lokalny folklor

    wszystkie kraje maja ten foklor, a nawet wiecej - ON statkowy, ON
    rolniczy ...

    >i czy w ogóle w Niemczech da się coś takiego kupić detalicznie.

    A kto mowi, ze w Niemczech, w kraju sobie kupie.
    Hm, wydaje mi sie, ze kiedys byl w Castoramie, ale teraz chyba
    zlikwidowali.

    A jak w Niemczech ... brzmi jak przemyt, ale w Unii to chyba nie :)

    Ale my nie o tym - musze zglaszac do SENT, czy w ogole nie wolno mi
    przewozic :-)

    J.