  • Data: 2017-10-09 08:29:42
    Temat: Re: W Polsce zabraklo paliwa
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 października 2017 00:02:37 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > O ile wojsko moze latwo przekonac obsluge zeby wcisnela "zaplacono
    > gotowka", to paliwa nie przekona, zeby wypelzlo spod ziemii i nalalo
    > sie do bakow. Trzeba jakos pompy uruchomic.

    1.
    https://olxpl-ring07.akamaized.net/images_tablicapl/
    522420290_1_261x203_reczna-pompa-wody-ropczyce_rev00
    1.jpg
    Takie coś kopiliśmy z ojcem od rosyjskich żołnierzy w Bornem Sulinowo lata temu. Mam
    w garażu do dzisiaj i pewnie działa.

    2. Cytat z sąsiedniej grupy z postu jak wiatr kilka dni temu wiał i prądu zbrakło:

    "> A my mielim w Zielonej Górze wczora prawdziwy blekout na 2 godziny.
    > Świeciły tylko samochody a tak całe miasto cieeemne... Całkiem jak
    > kiedyś w njujorku :)

    No to nasz blekołt trwa nadal, świeci tylko stacja benzynowa,
    musi co cwaniaczki mają jakiegoś prądotwora. "

    ;)