  • Data: 2017-10-09 13:00:42
    Temat: Re: W Polsce zabraklo paliwa
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-09 o 11:03, J.F. pisze:

    > Oczywiscie.
    > Jest odpowiednio duza dziura na nowych stacjach ?

    Jest.
    Przewidziana dla człowieka co raz na ileś lat wejdzie i zbiornik oczyści.
    Ale bez przygotowania jak głowę tam wsadzić to jest duża szansa
    że jej już ne wyjmiesz. Mało tlenu, sporo oparów.

    Wojsko kiedyś miało w swoich cysternach pompę która taki zbiornik
    w CPNie mogła wypompować. Ciekawy jestem czy jeszcze je mają.