  • Data: 2010-10-01 00:58:47
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> napisał
    w wiadomości news:i82e76$di9$1@inews.gazeta.pl...

    > We mnie moze trafiles, ale w moja zone? Chyba nie w tym rzecz.

    Dochodzi jeszcze pazerność na kasę.

    > Juz Ci niektorzy uswiadomili, ze koszty zycia sa podobne.

    Nie są podobne.
    Niektóre ceny tylko są podobne.
    Zdecydowana większość jest jednak dużo droższa.

    Przynajmniej w UK, w IRL nie byłem.

    > Wcale ;) Jak powiesz Irlandczykowi, ze masz 300e emerytury to tez tak
    > powie. Ale dodaj zaraz po tym, ze ty masz tyle na miesiac a oni na
    > tydzien.

    Powiedz mu lepiej ile płacisz za wynajem chaty od miasta.
    1 Eur za metr.
    Zapewne będzie myślał, że dziennie.

    > Chyba zrozumialem Twoje bledne myslenie.

    To nie moje jest błędne.

    >Wydaje Ci sie, ze wyjechali tylko ci, ktorym sie w Polsce nie udalo.

    Nic podobnego.
    Ci którzy tu nie mieli perspektyw ORAZ ci, którzy byli najbardziej pazerni.
    Na szczęście przy okazji polepszyli i sobie i tym, którzy zostali.
    Za pół roku pewnie będzie jeszcze lepiej, bo emigracja łatwiejsza, na
    upartego będzie nawet można mieszkać w Polsce, a pracować w D.