  • Data: 2010-10-01 19:27:46
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > Przeplacam???? To sa normalne ceny u mnie w okolicy.

    Nie wierzę, po prostu nie szukałeś innych.
    BTW: w Twojej okolicy to gdzie?
    Będę wiedział gdzie jechać ze swoim prowiantem. ;-)

    > To jak mam porownac?

    No właśnie tak.
    Biersz polską goudę i niemiecką goudę i porównujesz cenę.
    Wyjdzie 2 razy drożej w Niemczech zapewne.

    >Co jest polskie? Czekolada Wedla? Czy piwo Zywiec?
    > Te z nazwa polska czy produkowane w Polsce, czy produkowane w polskiej
    > firmie?

    Produkowane w Polsce.

    > O k..., tym tokiem myslenia idac, to pewnie chodzisz sie wysr... raz na
    > tydzien, zeby tylko cennych minut nie stracic?

    Gdybym nie musiał to bym nie chodził.
    Do Niemiec po zakupy jeździć nie muszę.

    > Sorry, ale za kazdym razem jak idziesz na zakupy to bierzesz urlop
    > bezplatny, ze tak na "godziny pracy" przeliczasz?

    Przyjemności na godziny pracy nie przeliczam, takie smutne konieczności -
    już się zdarza.
    Skoro mogę zrobić tygodniowe zakupy w 2 h, z dojazdem 5 minut w każdą
    stronę, to wszystko co więcej jest ewidentną stratą czasu, więc musi się
    zwrócić w dwójnasób żeby miało sens.

    > Mysle, ze w tym momencie raczej skonczymy wymiane zdan, bo tym tokiem
    > myslac, to wielu osobom w "duzym fiacie" tez nic nie brakuje, jest gaz,
    > hamulec, na glowe nie kapie.
    > PS. Sprobuj Ritter Sport marcepanowa, ktora kosztuje w D tyle co u nas ta
    > Wedla...

    To ta w małych podłużnych sztabkach?
    Jadłem - bez zachwytów.
    Jakby kosztowała mniej niż Goplana to może bym wziął (bo tak mam że popieram
    rodzime - ja daję zarobić sąsiadowi a on mi).
    BTW: to na pewno jest gorzka czekolada?
    Bo mlecznego świństwa wszelkiej maści nie jadam.