  • Data: 2010-10-01 15:12:53
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-01 14:33, Cavallino pisze:

    > No widzisz, a ja kupuję DOBRĄ Goudę czy Puławski za 15 zł.
    > W promocji bywa jeszcze tańszy.
    >
    > Zresztą w Carrefour też można znaleźć mnóstwo przyzwoitych serach
    > poniżej 20 zł/kg, więc to żaden ewenement nie jest.
    > Więc jeśli tak przepłacasz, to nie masz pojęcia o cenach w Polsce, a co
    > z tym idzie - nie jesteś w stanie ich sensownie porównać.

    Przeplacam???? To sa normalne ceny u mnie w okolicy.

    > Nic z tych rzeczy.
    > Normalna cena zupełnie niezłych serów z OSM Śrem (w ich sklepie firmowym).
    > W markecie są kilka zł droższe.
    > I cała kupa przeróżnych Radamerów, Szwajcarów i tego typu dziurkaczy w
    > Carrefour.
    > A za 38-60 zł można już kupić sery zagrodowe, do których kudy wszelkim
    > wielkoseryjnym produkcjom.
    >
    > To są miejsca w których zaopatruję się sery.

    > Wybierz sobie.
    > Byle były polskie, a nie zachodnie.

    To jak mam porownac? Co jest polskie? Czekolada Wedla? Czy piwo Zywiec?
    Te z nazwa polska czy produkowane w Polsce, czy produkowane w polskiej
    firmie?
    Zapraszam do przejrzenia:
    http://www.rewe.de/index.php?id=22&tx_nxmarktsuche_p
    i1[markt]=31126&no_cache=1

    Mieso w takich samych cenach co u nas, piwo sporo tansze, jedyna drozsza
    rzecz to wedliny.

    > Plus (w moim przypadku) 120 zł za dojazd.
    > Podziękował.

    > Nic z tych rzeczy, już nie oszczędzę na zakupach w D 120 zł, a dopiero
    > wtedy wyszłoby na zero.
    > Jak doliczę ile jest warta godzina mojej pracy, to już musiałbym
    > oszczędzić kilkaset zł.
    > Bez szans.

    O k..., tym tokiem myslenia idac, to pewnie chodzisz sie wysr... raz na
    tydzien, zeby tylko cennych minut nie stracic? Sorry, ale za kazdym
    razem jak idziesz na zakupy to bierzesz urlop bezplatny, ze tak na
    "godziny pracy" przeliczasz?

    > Na tej samej zasadzie co ludzie jadący 30 km do marketu po drugiej
    > stronie miasta oszczędzą na promocji.

    > Tak - to jeden z najdroższych proszków.
    > Nie muszę mieć Ariela, wezmę to co będzie w promocji akurat.
    > Pomijając może najniższą półkę.

    > Nie przepadam.
    > Goplanowska gorzka z marcepanem to jedyne co jem (może jeszcze gorzka
    > Wedla) i nic jej nie brakuje.

    Mysle, ze w tym momencie raczej skonczymy wymiane zdan, bo tym tokiem
    myslac, to wielu osobom w "duzym fiacie" tez nic nie brakuje, jest gaz,
    hamulec, na glowe nie kapie.
    PS. Sprobuj Ritter Sport marcepanowa, ktora kosztuje w D tyle co u nas
    ta Wedla...

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM