  • Data: 2013-10-22 09:34:15
    Temat: Re: Używane drugie auto - hint proszę
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk nabazgrał(a):

    > Tue, 22 Oct 2013 09:07:03 +0200, Chris
    > Tak, zjebane zawieszenie w aucie które ledwo wyjechało z salonu i miało
    > naleciane całe 1500 km a ja przejeździłem nim dwa tygodnie. I to też nie
    > jedyne Volvo jakim jeździłem. Te auta mi zwyczajnie "nie leżą", toteż
    > sugeruję autorowi do nich wsiąść i się przejechać.

    Ja mam Volvo od 7 lat i nie mam takich problemów jak ty .. .pechuś .. :)

    > Oczywiście, zmyślam na zawołanie dla zabawy. Fakt jest taki, że waliłem w
    > panel centralny przy zmianie biegów w Volvo, koniec i kropka. Tam jest
    > zwyczajnie za mało przestrzeni a panel centralny jest upstrzony maleńkimi
    > przyciskami. Dopiero jak się nauczyłem wrzucać nieparzyste nie trzymając
    > drąga z góry za gałę tylko jak dziewica trzymająca pierwszy raz prącie w
    > ręku, to przestałem wciskać przyciski.

    J/w ja nie mam z tym problemu, nie wiem może nie macham ręką jak grabiami.
    Co do przycisków to fakt trzeba się przyzwyczaić .. z drugiej strony są
    dobrze opisane i używa ich się nie za często a te co są w użyciu czestrzym
    są łtwiej dostępne .. kwestja przyzwyczajenia.
    Za to zaletą są wygodne fotele i ciężko znaleźć przynajmniej dla mnie coś
    wygodniejszego, mam 2m wzrostu i muszę mieć dobre siedzisko któe trzyma a
    nie kanapę albo coś pseudo sportowymi fotelami w A4 (po 15 min miałem dość i
    chiałem wyjść z tego g...