  • Data: 2013-10-24 10:28:17
    Temat: Re: Używane drugie auto - hint proszę
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 24 Oct 2013 09:03:36 +0200, Chris

    > Mam porównaie do Mazda6 i Kia Ceed którymi poruszam się czasmi
    > jak nie jadę Volvo.
    > Mi właśnie się to podoba że jest blisko bo łtwo i szybko coś zmienić

    Ależ w M6 jest i przestrzeń, jest i blisko. Wystarczy palec wyciągnąć nadal
    trzymając drąga. Przy tym przyciski i pokrętła są tak położone i tak duże
    (choć nie wulgarne), że nie trzeba unosić dłoni z drążka żeby obsłużyć
    wszystkie elementy przy minimalnym ruchu dłonią -- i wszystko na dotyk. Z
    kolei wyświetlacz parametrów jest wysoko i w centrum, co też ułatwia
    obserwację parametrów i drogi.

    > ale o gustach nioe dyskutujmy, mi pasuje tobie nie i na tym zostańmy :)

    OK, ja nie zacząłem. ;)

    > J/w i na tym zostańmy, tobie nie pasuje/mi pasuje.

    OK, dlatego po propozycji tego auta zasugerowałem autorowi aby się nim
    przejechał albo chociaż usiadł za sterem zwracając uwagę na elementy które
    MNIE przeszkadzały.

    > Wsiądz do Insygni albo Astry IV ja się załamałem.

    W AIV nie siedziałem (ten segment już opuściłem i tam nie wracam), ale
    Insignię ujeżdżałem przez dwa tygodnie i też po pierwszym zachwycie, że w
    końcu zrobili coś więcej niż siermiężny czołg, się lekko podłamałem tym
    autem. 1500 na liczniku i trzeszcząca deska, kokpit ładnie zestylizowany
    ale z funkcjonalnością wiele wspólnego nie ma, widoczność jak w czołgu,
    mało miejsca...

    --
    Pozdor Myjk