eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUzytkowanie auta z turboRe: Uzytkowanie auta z turbo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 28 Oct 2010 20:49:25 +0200
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.11)
    Gecko/20101013 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    References: <ia1m91$sua$1@news.onet.pl> <ia1qtd$40l$1@usenet.news.interia.pl>
    <ia1r9n$4k4$1@usenet.news.interia.pl> <ia216b$uq8$1@news.onet.pl>
    <ia3jhr$phd$1@inews.gazeta.pl> <ia3tif$bih$1@news.onet.pl>
    <ia3v6i$7q1$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ia42i3$jde$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <4cc952f8$0$22794$65785112@news.neostrada.pl> <iabrq3$63c$1@news.onet.pl>
    <4cc98f58$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <iac648$6rg$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <iac648$6rg$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <4cc9c5b6$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.16.130.26
    X-Trace: 1288291766 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27031 83.16.130.26:1277
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321460
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-10-28 17:51, Przembo wrote:
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    > news:4cc98f58$0$27043$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> To jechałeś z wysprzęglonym silnikiem ? Ciekawa technika... :-)
    >>> Coś wspomniałeś o rajdówce, masz czy też jeździsz?
    >> Masz i jeździsz :-)
    >
    > Coraz więcej rajdowców na PMS, dobra tendencja :)

    Ja to narazie lama jestem :-) Ale zmierzam we właściwym kierunku :-)

    Załuje, że BMW Challange tak daleko na północy :-(

    >> U mnie (jak i w większości) pompa wspomagania i alternator napędzane
    >> są przez silnik więc dopók jest zasprzęglony to wspomaganie dziala,
    >> ładowanie akumulatora również... aż do czasu spadku obrotów do
    >> prędkości poniżej biegu jałowego. No chyba, że ktoś sprytny po
    >> zgaśnieciu silnika wysprzęgla go :-)
    >
    > Kurcze, chyba przyznam Ci racje, sorki ;) Ostatnio taki numer miałem z
    > autem z ASB (alarm po wielu latach uzanł mnie za rabusia) i faktycznie
    > odbywa się to troche inaczej. W przypadku manuala jest jak piszesz ;)

    Niestety nie wiem jak się zachowa w wypadku ASB, ale chętnie się dowiem :-)

    >> Jedyne co może (ale nie musi) wysiąść od razu to wspomaganie hamulców
    >> ponieważ nie ma podciśnienia w dolocie - chyba że mamy niezależna
    >> pompę próżniową jak w TD lub TB napędzana przez silnik.
    >
    > Jeśli wspomaganie jest sprawne to raczej wystarczy na minimum jedno
    > dobre hamowanie, niestety testowałem już to.

    Co ciekawe, u mnie w rajdówce nie ma specjalnej różnicy we wspomaganiu
    hamulców ...
    nawet wysprzęglony, ze zgaszonym silnikiem hamuje tak samo. Właśnie
    sprawdziłem - na przewodzie podciśnienia jest zawór zwrotny. Zatem
    skuteczność hamulców napewno niezależna jest od pracy silnika

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: