-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 28 Oct 2010 20:49:25 +0200
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.11)
Gecko/20101013 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Uzytkowanie auta z turbo
References: <ia1m91$sua$1@news.onet.pl> <ia1qtd$40l$1@usenet.news.interia.pl>
<ia1r9n$4k4$1@usenet.news.interia.pl> <ia216b$uq8$1@news.onet.pl>
<ia3jhr$phd$1@inews.gazeta.pl> <ia3tif$bih$1@news.onet.pl>
<ia3v6i$7q1$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ia42i3$jde$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4cc952f8$0$22794$65785112@news.neostrada.pl> <iabrq3$63c$1@news.onet.pl>
<4cc98f58$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <iac648$6rg$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <iac648$6rg$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 41
Message-ID: <4cc9c5b6$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.16.130.26
X-Trace: 1288291766 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27031 83.16.130.26:1277
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321460
[ ukryj nagłówki ]On 2010-10-28 17:51, Przembo wrote:
> Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
> news:4cc98f58$0$27043$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> To jechałeś z wysprzęglonym silnikiem ? Ciekawa technika... :-)
>>> Coś wspomniałeś o rajdówce, masz czy też jeździsz?
>> Masz i jeździsz :-)
>
> Coraz więcej rajdowców na PMS, dobra tendencja :)
Ja to narazie lama jestem :-) Ale zmierzam we właściwym kierunku :-)
Załuje, że BMW Challange tak daleko na północy :-(
>> U mnie (jak i w większości) pompa wspomagania i alternator napędzane
>> są przez silnik więc dopók jest zasprzęglony to wspomaganie dziala,
>> ładowanie akumulatora również... aż do czasu spadku obrotów do
>> prędkości poniżej biegu jałowego. No chyba, że ktoś sprytny po
>> zgaśnieciu silnika wysprzęgla go :-)
>
> Kurcze, chyba przyznam Ci racje, sorki ;) Ostatnio taki numer miałem z
> autem z ASB (alarm po wielu latach uzanł mnie za rabusia) i faktycznie
> odbywa się to troche inaczej. W przypadku manuala jest jak piszesz ;)
Niestety nie wiem jak się zachowa w wypadku ASB, ale chętnie się dowiem :-)
>> Jedyne co może (ale nie musi) wysiąść od razu to wspomaganie hamulców
>> ponieważ nie ma podciśnienia w dolocie - chyba że mamy niezależna
>> pompę próżniową jak w TD lub TB napędzana przez silnik.
>
> Jeśli wspomaganie jest sprawne to raczej wystarczy na minimum jedno
> dobre hamowanie, niestety testowałem już to.
Co ciekawe, u mnie w rajdówce nie ma specjalnej różnicy we wspomaganiu
hamulców ...
nawet wysprzęglony, ze zgaszonym silnikiem hamuje tak samo. Właśnie
sprawdziłem - na przewodzie podciśnienia jest zawór zwrotny. Zatem
skuteczność hamulców napewno niezależna jest od pracy silnika
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.10 20:53 Yans van Horn
- 28.10.10 20:56 Yans van Horn
- 28.10.10 21:03 Yans van Horn
- 28.10.10 21:17 Sylwester Łazar
- 28.10.10 21:19 Robert Rędziak
- 28.10.10 21:30 Yans van Horn
- 28.10.10 21:32 Robert Rędziak
- 28.10.10 21:32 Robert Rędziak
- 28.10.10 22:15 Przembo
- 29.10.10 09:50 Sylwester Łazar
- 29.10.10 15:13 Sylwester Łazar
- 29.10.10 18:11 Robert Rędziak
- 29.10.10 18:12 Robert Rędziak
- 29.10.10 20:18 Sylwester Łazar
- 29.10.10 20:58 Sylwester Łazar
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=