eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUzytkowanie auta z turbo › Re: Uzytkowanie auta z turbo
  • Data: 2010-10-29 20:18:06
    Temat: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Choćby 4A-GE Toyoty -- 35-45 stopni w zależności od wersji. A
    > hemisferyczne?

    "Toyota designed the engine for performance; the valve angle was a
    relatively wide 50 degrees, which at the time was believed to be ideal for
    high power production. Today, it should be noted that more modern
    high-revving engines have decreased the valve angle to 20 to 25 degrees,
    which is now believed to be ideal for high-revving engines with high power
    per litre."

    Czyli to był tez pomysł, który zmarł...
    Czyli podsumujmy fakty:
    Większość silników ma małe kąty zaworów, ale Toyota ma modele silników,
    które lepiej wykonać z uszczelką pod głowicą.

    Czyli monoblock da się zastosować do większości i nie ma problemu z
    montażem,
    ze względu na to, że zawór da się włożyć od dołu i grzybek nie ociera się o
    tuleję cylindra
    podczas tego procesu.
    Eliminujemy możliwość uszkodzenia uszczelki pod głowica , bo jej po prostu
    nie ma.

    No to temat mnie zaciekawił.
    A gdzie można poczytać o tym Steyrze?
    S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: