  • Data: 2010-10-29 20:58:45
    Temat: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przez 119 lat produkowali Tin Lizzie? Zejdź na ziemię.
    Model "T" "tylko" 19 lat, ale Fordy są do dzisiaj produkowane.
    Zdaje się, że najważniejsze funkcje pełni od 1999 roku Bill Ford - prawnuk
    Henrego Forda.

    > Oj daruj sobie opowiastki rodem z taniego podręcznika dla MBA z
    > Górnej Wólki. Ten sam Ford jeszcze niedawno miał poważne
    > problemy finansowe.
    "In 2000, Ford was cited to be worth around $28 billion considering the
    companies high stock price"

    Daruj Pan sobie opowiastki o poważnych problemach przy 28 miliardach $.
    Każdy z nas je miewa, ale firma jest potężna.

    O wnuku - Billu Fordzie:
    "Ford was noted for valuing people and tradition"
    Myślę, że sobie dobrze radzi.

    > Popełnił też jeszcze parę innych ruchów, między innymi
    > odbierając firmę udziałowcom.

    Jak odebrał?
    Po prostu jego syn odkupił akcje od zachłannych wspólników.
    Nikt ich nie zmuszał.

    Zapłacił, za każdą akcję, która była warta 100$ po 12500 $ !
    czyli 125 razy więcej od ceny za jaką ją zapewne kupili.

    Razem zapłacił 75 milionów w 1919.
    Zdaje Pan sobie sprawę ile to jest milion dolarów,
    przy ówczesnej cenie samochodu ok. 500$?

    "In 1919 my son Edsel
    purchased the remaining 41-1/2 per cent of the stock because certain of
    the minority stockholders disagreed with my policies. For these shares
    he paid at the rate of $12,500 for each $100 par and in all paid about
    seventy-five millions."

    Ja tam wolę fakty niż bzdury powielane przez zawistnych ludzi.
    Może Pan nie lubić Forda, ale po co kopiować bzdurne mity.
    Banda durnych ludzi co jakiś czas klepie równie idiotyczne hasło:
    "Ford g..o wort" nie analizując nawet sukcesu.

    Ale to już OFF Topic.

    S.