-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ustawianie zaponu simson
Date: Sun, 24 Apr 2011 00:02:39 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <ioviam$go5$1@node2.news.atman.pl>
References: <1...@n...onet.pl> <iogvub$ma2$1@news.onet.pl>
<iohr2o$bau$2@speranza.aioe.org> <iojlb5$raq$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-73-86-137.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1303596182 17157 89.73.86.137 (23 Apr 2011 22:03:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Apr 2011 22:03:02 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <iojlb5$raq$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363736
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "kan" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:iojlb5$raq$1@news.onet.pl...
> No i co to zmienia? Kąta zapłonu w module nie zmienisz bo to jest
> niemożliwe a wynika to z konstrukcji tegoż. W module można wyregulować co
> najwyżej czułość czyli poziom napięcia przy którym zaczyna dawać iskrę.
> Kat można wyregulować JEDYNIE na przerywaczu lub (specjalnie to napiszę
> dal fachofców) iskrowniku.
>
Nie. Elektroniczny zapłon bezstykowy to tylko technoogia generowania iskry.
W tych silniczkach statyczny punkt zapłonu i tak jest regulowany. Na wale
obraca się okrągła płytka z metalizowaną ścieżką. To impulstator. Ta
metalizowana ścieżka przechodząc przez szczelinę hallotronu wywołuje zmianę
strumienia magnetycznego co (w skrócie) powoduje wygenerowanie impulsu
elektrycznego i w efekcie przeskoku iskry na świecy. Moment przejścia
impulsatora przez hallotron jest regulowany. To właśnie ustawianie
statycznego punktu zapłonu. O ile dobrze pamiętam powinien się odbiwać 2,5
do 3 mm przez ZZ. Nie trzeba żadnych specjalnych przyrządów. Wystarczy
suwmiarka z głebokościomierzem (ustalasz punkt ZZ i punkt wyprzedzenia
statycznego) i śrubokręt do ustawienia. To wszystko.
--
Jackare
Najnowsze wątki z tej grupy
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
Najnowsze wątki
- 2024-06-29 eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- 2024-06-30 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- 2024-06-29 poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- 2024-06-29 Tesla to wóz dla mnie
- 2024-06-30 Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- 2024-06-29 Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- 2024-06-30 Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- 2024-06-29 na chuj mieć dom?
- 2024-06-29 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-29 Warszawa => SQL Database Developer <=
- 2024-06-29 Poznań => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-06-29 Warszawa => Senior Cloud DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-06-29 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-29 Ulm => IT Network Engineer <=
- 2024-06-29 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=