eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUstawianie zaponu simson › Re: Ustawianie zaponu simson
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ustawianie zaponu simson
    Date: Sun, 24 Apr 2011 00:02:39 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <ioviam$go5$1@node2.news.atman.pl>
    References: <1...@n...onet.pl> <iogvub$ma2$1@news.onet.pl>
    <iohr2o$bau$2@speranza.aioe.org> <iojlb5$raq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-86-137.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1303596182 17157 89.73.86.137 (23 Apr 2011 22:03:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Apr 2011 22:03:02 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iojlb5$raq$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363736
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "kan" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iojlb5$raq$1@news.onet.pl...

    > No i co to zmienia? Kąta zapłonu w module nie zmienisz bo to jest
    > niemożliwe a wynika to z konstrukcji tegoż. W module można wyregulować co
    > najwyżej czułość czyli poziom napięcia przy którym zaczyna dawać iskrę.
    > Kat można wyregulować JEDYNIE na przerywaczu lub (specjalnie to napiszę
    > dal fachofców) iskrowniku.
    >

    Nie. Elektroniczny zapłon bezstykowy to tylko technoogia generowania iskry.
    W tych silniczkach statyczny punkt zapłonu i tak jest regulowany. Na wale
    obraca się okrągła płytka z metalizowaną ścieżką. To impulstator. Ta
    metalizowana ścieżka przechodząc przez szczelinę hallotronu wywołuje zmianę
    strumienia magnetycznego co (w skrócie) powoduje wygenerowanie impulsu
    elektrycznego i w efekcie przeskoku iskry na świecy. Moment przejścia
    impulsatora przez hallotron jest regulowany. To właśnie ustawianie
    statycznego punktu zapłonu. O ile dobrze pamiętam powinien się odbiwać 2,5
    do 3 mm przez ZZ. Nie trzeba żadnych specjalnych przyrządów. Wystarczy
    suwmiarka z głebokościomierzem (ustalasz punkt ZZ i punkt wyprzedzenia
    statycznego) i śrubokręt do ustawienia. To wszystko.
    --
    Jackare

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: