eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUstawianie zaponu simsonRe: Ustawianie zaponu simson
  • Data: 2011-04-24 00:02:39
    Temat: Re: Ustawianie zaponu simson
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "kan" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iojlb5$raq$1@news.onet.pl...

    > No i co to zmienia? Kąta zapłonu w module nie zmienisz bo to jest
    > niemożliwe a wynika to z konstrukcji tegoż. W module można wyregulować co
    > najwyżej czułość czyli poziom napięcia przy którym zaczyna dawać iskrę.
    > Kat można wyregulować JEDYNIE na przerywaczu lub (specjalnie to napiszę
    > dal fachofców) iskrowniku.
    >

    Nie. Elektroniczny zapłon bezstykowy to tylko technoogia generowania iskry.
    W tych silniczkach statyczny punkt zapłonu i tak jest regulowany. Na wale
    obraca się okrągła płytka z metalizowaną ścieżką. To impulstator. Ta
    metalizowana ścieżka przechodząc przez szczelinę hallotronu wywołuje zmianę
    strumienia magnetycznego co (w skrócie) powoduje wygenerowanie impulsu
    elektrycznego i w efekcie przeskoku iskry na świecy. Moment przejścia
    impulsatora przez hallotron jest regulowany. To właśnie ustawianie
    statycznego punktu zapłonu. O ile dobrze pamiętam powinien się odbiwać 2,5
    do 3 mm przez ZZ. Nie trzeba żadnych specjalnych przyrządów. Wystarczy
    suwmiarka z głebokościomierzem (ustalasz punkt ZZ i punkt wyprzedzenia
    statycznego) i śrubokręt do ustawienia. To wszystko.
    --
    Jackare

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: