eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUrwana swieca › Re: Urwana swieca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Urwana swieca
    Date: Tue, 17 Aug 2010 22:14:00 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <i4eqih$ao0$1@news.onet.pl>
    References: <4c68f536$0$22811$65785112@news.neostrada.pl>
    <i4at2f$l3u$1@mx1.internetia.pl>
    <4c68fa29$0$22811$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076036056.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282076049 11008 89.76.36.56 (17 Aug 2010 20:14:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Aug 2010 20:14:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304550
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "jedrus" <j...@n...btx.pl> napisał w wiadomości
    news:4c68fa29$0$22811$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wykretak mam najwiekszy z fotki na dole
    > http://forum.scigacz.pl/about18055.html&highlight=
    > Swieca to NGK. To co zostalo mi w kluczu, rdzen elektrody jest
    > przyrdzewialy a wiec jakas wada fabryczna no i nie palila walac gdzies po
    > bokach i chyba zapiekajac gwint. Czy WD 40 da cos przed proba wykrecania?

    Ja bym raczej stawiał na krzywo wkręconą.
    Dawno, dawno temu miałem podobny problem z wykręceniem. Tyle, że sam tego
    nie wykręcałem i wykręcili w warsztacie razem z gwintem z głowicy. Nacięli
    większy gwint, wkręcili spiralkę oraz świecę tym razem wkręcając ją
    prawidłowo.
    Jeżeli zaś chodzi o samo wykręcenie to nie wiem czy da radę na poxipol. Być
    może może pomóc dość mocne, ale umiejętne ppodgrzanie palnikiem co jest
    naprawdę bardzo skutecznym sposobem na zapieczone gwinty. Ale tu już trzeba
    bardzo ostrożnie żeby nie uszkodzić głowicy lub też nie spowodować pożaru
    samochodu. Można też spróbować przyspawać kawałek pręta, ale do tego
    potrzeba prawdziwego "sztukmistrza". Jednak osobiście zaczął bym od
    wykrętaka. Jeżeli chodzi o WD to ani nie zaszkodzi ani też nie pomoże.
    Możesz spróbować, ale raczej jest znikoma szansa, aby on dobrze spenetrował
    gwint.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: