  • 1. Data: 2010-12-17 19:01:51
    Temat: Umowa z Netią
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    Witam

    Niedawno doradziłem mojej mamie przejście z tp do netii. Mają
    zdecydowanie lepsze ceny (telefon + internet). Ale od momentu przejścia
    czyli od 01.12.2010 są z tym same problemy. Rozmowy są rozłączane co 2-
    minuty a od kilku dni nic nie działa. W telefonie brak sygnału, modem
    się nie synchronizuje. Słyszałem o koparce i przeciętym światłowodzie
    pod Wrocławiem lub Opolem (nieważne). Od kilku dni infolinia tłumaczy
    się "masową" awarią. Zaczynam zastanawiać się nad zmianą operatora
    (powrotem do tp). I tutaj pytanie.
    Jest może na grupie ktoś zorientowany w kłopotach netii i jaka jest
    szansa na ich rozwiązanie?
    Jest ktoś zorientowany jak rozwiązać świeżo podpisaną umowę (podstawa
    prawna itp.)?
    Sprawa mogłaby się wydawać oczywista bo operator nie wywiązuje się ze
    swoich obowiązków, ale nie wiem jak to wygląda w praktyce. Dodatkowy
    problem to nr telefonu, który został przeniesiony z tp do netii.
    Ewentualne jego przeniesienie teraz z netii do tp może być jeszcze
    większym problemem.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2010-12-18 23:45:05
    Temat: Re: Umowa z Netią
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 17-12-2010 20:01, [MF] PL pisze:
> [...]
    > problem to nr telefonu, który został przeniesiony z tp do netii.
    > Ewentualne jego przeniesienie teraz z netii do tp może być jeszcze

    a co na twoje pytania odpowiada umowa?

  • 3. Data: 2010-12-19 09:35:19
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-19 00:45, Wampir Energetyczny napisal (a):

    > a co na twoje pytania odpowiada umowa?

    Umowa nie zawiera odpowiedzi na te pytania, raczej kodeks cywilny.
    Pytanie jest skierowane do osób mających wiedzę na ten temat lub
    doświadczenie z tym operatorem.
    Uprzejmie proszę abyś ich nie czytał i nie odpowiadał na nie.

  • 4. Data: 2010-12-19 14:34:30
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 19-12-2010 10:35, [MF] PL pisze:

> [...]
    > doświadczenie z tym operatorem.
    > Uprzejmie proszę abyś ich nie czytał i nie odpowiadał na nie.

    to pisz prywatnie do tych osób, a nie publicznie. pisząc publicznie
    piszesz też do mnie, mam nadzieje że to rozumiesz.

    aż mi się nie chcę wierzyć, że umowa nie mówi nic na temat trybu jej
    rozwiazania oraz na temat skladania reklamacji. poprostu kłamiesz nie
    czytałeś umowy albo nie rozumiesz tego co czytasz.

  • 5. Data: 2010-12-19 15:46:50
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-12-19 15:34, Wampir Energetyczny napisal (a):
    > to pisz prywatnie do tych osób, a nie publicznie. pisząc publicznie
    > piszesz też do mnie, mam nadzieje że to rozumiesz.

    Oczywiście, że też i do Ciebie. Tyle, że oczekuję odpowiedzi na zadane
    pytania. Na temat. Mam nadzieję, że to rozumiesz.

    > aż mi się nie chcę wierzyć, że umowa nie mówi nic na temat trybu jej
    > rozwiazania oraz na temat skladania reklamacji. poprostu kłamiesz nie
    > czytałeś umowy albo nie rozumiesz tego co czytasz.

    Oczywiście, że umowa mówi coś na temat jej rozwiązania i składania
    reklamacji. Piszę tutaj o szczególnej sytuacji. Wysyłanie pisemnej
    reklamacji i czekanie 30 dni na odpowiedź mnie nie interesuje. Majo Mama
    jest starszą osobą, idą święta, jest bez telefonu i internetu. Chcę to
    jak najszybciej rozwiązać. Czekam jeszcze do poniedziałku. Jeśli nie
    usuną awarii to zacznę działać. Zacznę od telefonu do rzecznika praw
    konsumenta.
    Może ktoś na grupie coś podpowie.