  • 1. Data: 2010-12-18 12:32:33
    Temat: 555000555 - co to za .....
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wyświetla się (postęp marketoidów, bo anonimowy zostałby odrzucony), KARZE SIĘ
    przedstawić (sic!!) itp. itd.
    Co to za czort?
    Tu
    www.numernet.pl
    szczegółów nie ma.

  • 2. Data: 2010-12-18 12:38:05
    Temat: Re: 555000555 - co to za .....
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    http://www.eurobank.pl/zadzwon-19-000,68,23.html

    --
    Jean

  • 3. Data: 2010-12-18 13:13:08
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Dziwny q... zwyczaj:
    "Dzwonię do Pana/Pani i jak mi Pan/Pani nie poda swojego nazwiska, to nie powiem, z
    jakiej instytucji dzwonię".

  • 4. Data: 2010-12-18 14:03:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Dec 2010 14:13:08 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    >Dziwny q... zwyczaj:
    >"Dzwonię do Pana/Pani i jak mi Pan/Pani nie poda swojego nazwiska, to nie powiem, z
    jakiej instytucji dzwonię".

    Roznie bywa, czasem moze byc podejscie uzasadnione.
    Oczywiscie klient tez moze miec swoje obawy, tez czasem uzasadnione.

    J.

  • 5. Data: 2010-12-18 15:12:17
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > "Dzwonię do Pana/Pani i jak mi Pan/Pani nie poda swojego nazwiska, to nie
    > powiem, z jakiej instytucji dzwonię".

    zwykle banki dzwonia z zastrzezonych, byc moze powoli ta swiecka tradycja
    zaniknie pod wplywem acr
    niezaleznie od powyzszego, po uzyskaniu polaczenia weryfikacji dokonac
    trzeba, ale nie w takiej chamskiej formie

  • 6. Data: 2010-12-18 23:40:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 18 Dec 2010 13:32:33 +0100, ąćęłńóśźż <a...@i...pl>
    wrote:

    >Wyświetla się (postęp marketoidów, bo anonimowy zostałby odrzucony), KARZE SIĘ
    przedstawić (sic!!) itp. itd.
    >Co to za czort?
    >Tu
    >www.numernet.pl
    >szczegółów nie ma.

    http://www.google.pl/#hl=pl&q="555+000+555"

    WAM

  • 7. Data: 2010-12-18 23:41:02
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > zwykle banki dzwonia z zastrzezonych, byc moze powoli ta swiecka
    > tradycja zaniknie pod wplywem acr

    Ja sobie nagrałem zapowiedź w stylu "Witam, tu numer 223-xx-xx-xx, jeśli
    dzwonisz z numeru bez prezentacji, lub z nieprawidłową prezentacją, nie
    uzyskasz połączenia z moim numerem. Aby uzyskać połączenie, zadzwoń z
    numeru prawidłowo się prezentującego. Dziękuję". Następuje bip poczty
    głosowej, osoby, które będą miały się wgrać mimo braku prezentacji (jest
    kilka) zostaną stosownie uprzedzone, że to nie komunikat ACR, lecz
    najzwyklejsza zapowiedź jak na sekretare automatycznej i można się
    normalnie nagrać. Czasem mi bank i dostawca netu tak dzwonią.

    > niezaleznie od powyzszego, po uzyskaniu polaczenia weryfikacji dokonac
    > trzeba, ale nie w takiej chamskiej formie

    Zawsze kulturalnie. W ogóle to, że np. bank, operator fona, czy netu,
    etc. dzwonią z numerów "zastrzeżonych", bądź z porąbaną prezentacją,
    uważam za chamstwo.

    --
    ((o))
    ((+))