eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaUmowa z Netią › Re: Umowa z Netią
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "[MF] PL" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Umowa z Netią
    Date: Sun, 19 Dec 2010 16:46:50 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <iel9p5$jrv$1@mx1.internetia.pl>
    References: <iegcf5$u2c$1@mx1.internetia.pl> <iejh20$grh$1@inews.gazeta.pl>
    <iekk0b$sss$1@mx1.internetia.pl> <iel55v$f9p$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-67-87.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1292773989 20351 77.253.67.87 (19 Dec 2010 15:53:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Dec 2010 15:53:09 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iel55v$f9p$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232989
    [ ukryj nagłówki ]

    2010-12-19 15:34, Wampir Energetyczny napisal (a):
    ...
    > to pisz prywatnie do tych osób, a nie publicznie. pisząc publicznie
    > piszesz też do mnie, mam nadzieje że to rozumiesz.

    Oczywiście, że też i do Ciebie. Tyle, że oczekuję odpowiedzi na zadane
    pytania. Na temat. Mam nadzieję, że to rozumiesz.

    > aż mi się nie chcę wierzyć, że umowa nie mówi nic na temat trybu jej
    > rozwiazania oraz na temat skladania reklamacji. poprostu kłamiesz nie
    > czytałeś umowy albo nie rozumiesz tego co czytasz.

    Oczywiście, że umowa mówi coś na temat jej rozwiązania i składania
    reklamacji. Piszę tutaj o szczególnej sytuacji. Wysyłanie pisemnej
    reklamacji i czekanie 30 dni na odpowiedź mnie nie interesuje. Majo Mama
    jest starszą osobą, idą święta, jest bez telefonu i internetu. Chcę to
    jak najszybciej rozwiązać. Czekam jeszcze do poniedziałku. Jeśli nie
    usuną awarii to zacznę działać. Zacznę od telefonu do rzecznika praw
    konsumenta.
    Może ktoś na grupie coś podpowie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: