  • 1. Data: 2010-12-14 20:59:03
    Temat: Szukam bramki GSM z funkcja....
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    Witam,

    Poszukuje taniej bramki GSM z mozliwoscia podpiecia i przyjmowania polaczen
    z analogowej linii TP.
    Polaczenia wychodzace byly by realizowane glownie poprzez siec GSM.
    Bramka powinna miec:
    - wejscie do podlaczenia linii analogowej
    - wyjscie do podpiecia zwyklego telefonu
    - mozliwosc ustawienia przekierowania calego ruchu wychodzacego na GSM
    - mozliwosc wymuszenia (np. gwiazdka przed wybranym numerem) uzycia linii
    analogowej do polaczen wychodzacych (np. gdy chce zadzwonic na 0-800)
    - mozliwosc przyjmowania polaczen z linii analogowej TP oraz z sieci GSM
    - mile widziana byla by mozliwosc podlaczenia zewnetrznej anteny gsm

    Mozna gdzies kupic takie cudo, czy konieczny jest zakup jakiejs centralki i
    dopiero do niej podlaczenia bramki?

    josefff

  • 2. Data: 2010-12-14 21:10:47
    Temat: Re: Szukam bramki GSM z funkcja....
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Mozna gdzies kupic takie cudo, czy konieczny jest zakup jakiejs centralki
    > i dopiero do niej podlaczenia bramki?

    ateus smartgate

  • 3. Data: 2010-12-14 21:55:10
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ateus smartgate

    Bramka OK ale, ale cena niestety zaporowa :(
    Przypadkowo znalazlem cos 5x tanszego na allegro w kategorii... "centrale
    telefoniczne"

    josefff

  • 4. Data: 2010-12-14 22:48:14
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-14 21:59, josefff pisze:
> [...]
    >
    > Mozna gdzies kupic takie cudo, czy konieczny jest zakup jakiejs
    > centralki i dopiero do niej podlaczenia bramki?

    Było kiedyś coś takiego, produkcji Siemensa, współpracujące z telefonami
    serii C/S 3x/4x.

  • 5. Data: 2010-12-15 07:59:56
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:ie8s7g$j4n$1@news.onet.pl...

    > Było kiedyś coś takiego, produkcji Siemensa, współpracujące z telefonami
    > serii C/S 3x/4x.

    Nie pamietasz jak to sie mniej wiecej nazywalo?

    Ja znalazlem takie cuś:
    http://allegro.pl/inteligentna-bramka-gsm-sam-wybier
    asz-linie-i1366931268.html

    Wyglada mi to na jakas chinszczyzne...
    Jaki to producent i model?
    Jest jakis dystrybutor tego sprzetu w polsce?
    Warto to brac?

    Chodzi mi glownie o niezawodnosc, zeby np. 30 minutowa rozmowa z Play nie
    poszla przypadkowo po linii TP ;)

    josefff

  • 6. Data: 2010-12-15 08:33:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Było kiedyś coś takiego, produkcji Siemensa, współpracujące z
    > telefonami serii C/S 3x/4x.

    Home station ?
    Raczej nie byla tak rozbudowana.

    Jakas bramka Nokii to pamietam ze mogla pracowac jako "centrala"
    lub jako "telefon wewnetrzny", ale chyba tez bez funkcji centralki.

    J.

  • 7. Data: 2010-12-15 10:50:52
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Wyglada mi to na jakas chinszczyzne...
    > Jaki to producent i model?

    producent modulu gsm jest podany, producent calosci chyba nie

    > Jest jakis dystrybutor tego sprzetu w polsce?

    a napisales do sprzedajacego ?

    > Warto to brac?

    na dwoje babka wrozyla...

  • 8. Data: 2010-12-15 19:32:30
    Od: SP4OLN <s...@g...com>

    On 14 Gru, 21:59, "josefff" <j...@s...pl> wrote:
> [...]
    > - mile widziana byla by mozliwosc podlaczenia zewnetrznej anteny gsm
    >
    > Mozna gdzies kupic takie cudo, czy konieczny jest zakup jakiejs centralki i

    Hej

    Jest dostępny w kraju produkt (droższy od tego z allegro) w kilku
    wersjach
    GFX11 :
    http://www.matrixcomsec.com/images/brochures/MATRIX_
    SIMADO_GFX11_3G.pdf
    http://www.matrixcomsec.com/images/presentations/gsm
    /Matrix_SIMADO%20GFX11_PRESENTATION.pdf
    lub bardziej rozbudowany
    GFXD1111S :
    http://www.matrixcomsec.com/images/brochures/Matrix_
    Simado_GFXD1111S%20_Brochure.pdf
    http://www.matrixcomsec.com/images/presentations/gsm
    /Matrix_SIMADO%20GFXD1111S_PRESENTATION.pdf

    --
    SP4OLN

  • 9. Data: 2010-12-17 14:52:37
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>