    From: "[MF] PL" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Umowa z Netią
    Date: Fri, 17 Dec 2010 20:01:51 +0100

    Witam

    Niedawno doradziłem mojej mamie przejście z tp do netii. Mają
    zdecydowanie lepsze ceny (telefon + internet). Ale od momentu przejścia
    czyli od 01.12.2010 są z tym same problemy. Rozmowy są rozłączane co 2-
    minuty a od kilku dni nic nie działa. W telefonie brak sygnału, modem
    się nie synchronizuje. Słyszałem o koparce i przeciętym światłowodzie
    pod Wrocławiem lub Opolem (nieważne). Od kilku dni infolinia tłumaczy
    się "masową" awarią. Zaczynam zastanawiać się nad zmianą operatora
    (powrotem do tp). I tutaj pytanie.
    Jest może na grupie ktoś zorientowany w kłopotach netii i jaka jest
    szansa na ich rozwiązanie?
    Jest ktoś zorientowany jak rozwiązać świeżo podpisaną umowę (podstawa
    prawna itp.)?
    Sprawa mogłaby się wydawać oczywista bo operator nie wywiązuje się ze
    swoich obowiązków, ale nie wiem jak to wygląda w praktyce. Dodatkowy
    problem to nr telefonu, który został przeniesiony z tp do netii.
    Ewentualne jego przeniesienie teraz z netii do tp może być jeszcze
    większym problemem.

    Pozdrawiam
    Maciek