eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia › Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-03-11 12:04:12
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-11 o 08:39, szerszen pisze:

    > No właśnie, a jednak obowiązek pozostaje.

    Co z tego kiedy wyczerpuje go telefon do fachowców.

    > Nie kazałem Ci nikogo rewidować, mówiłem jedynie, że rzeczy potrzebne do
    zabezpieczenia miejsca wypadku, czy podstawowego opatrzenia poszkodowanego możesz
    znaleźć w jego samochodzie, na pewno się nie obrazi.

    Jeśli nie rewizja to włamanie do czyjegoś pojazdu.
    A że pojazd po kolizji to do otwarcia może być łom potrzebny,
    lub hydrauliczny rozpierak.
    Ja takich gadżetów nie noszę i nie wożę ze sobą.

    > Jak stryjenka uważa, generalnie zaprzeczasz.

    Nie wiem co twoja stryjenka uważa ale mówienie od pisania raczej
    potrafi odróżnić.

    > Nie chrzań, bo jeśli przeszedłeś jak sam mówisz kilka kursów, to na tych kilku
    rzeczach o których piszę, musisz się znać. No chyba że jestes debilem który nie
    przyswaja wiedzy z minimalnym zakresie. Niepotrzebne skreślić.

    Przejście kursu a w zasadzie przyjście na kurs nie oznacza automatycznie
    posiadania odpowiedniej wiedzy i umiejętności.

    > Przecięta tętnica udowa, co w komunikacyjnym nie jest takie nieprawodpodobne, to
    kilka minut życia. Do uratowania, ale jak widać nie jeśli ty będziesz na miejscu
    wypadku.

    Przez fotel czy tapicerkę ?
    A co do rzeczy "nienieprawdopodobnych" to dla wielu istnienie kosmitów
    i ich przylot na ziemię też nie jest nieprawdopodobny. Też w nich wierzysz ?

    > Dobrze że się przynajesz, szkoda tylko Twojego czasu i pieniędzy, być może cudzych,
    na posyłąnie Cię na kursy.

    Są przepisy więc trzeba pójść.
    A że nie dotyczą kierowców prywatnych pojazdów to w większości
    przypadków nawet nie można mieć pretensji że przypadkowy człowiek
    ograniczy się do telefonu do fachowców.

    > Widać mało w życiu widziałeś, do czego zresztą już się przyznałeś.

    Na pewno nie widziałem otwartych przeciętych tętnic udowych.

    > Jak widać są rzeczy, do których nie potrzeba specjalistycznej wiedzy, tylko średnie
    IQ i chęci. Nie wiem czego brakuje w Twoim przypadku.

    Ale są też takie do których potrzeba i nie zamierzam ryzykować
    że właśnie w takie wetknę łapki. W dalszym ciągu czekam na fachowców.

    > Nie rób z tata wariata, tego kazałem ci szukać po wielu innych czynnościach nie
    wymagających kontaktu z poszkodowanym, które też stanowczo oprotestowałeś, bo tak.

    Ale to ty robisz z siebie wariata.
    To że nie kazałeś tego robić w pierwszej kolejności wedle ciebie
    oznacza że jednak nie kazałeś ?