eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia › Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-03-13 23:12:29
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-11 o 12:12, szerszen pisze:

    > Tak zwany 3 rodzaj prawdy.

    To jest to co tu tutaj wypisujesz.

    > [face palm]

    Proszę bardzo.

    > A co na to świastak?

    Nie wiem.
    Ale znając życie przeczytam w twoim kolejnym poście.

    > Nawet przedszkolaki te podstawy przyswajają, które jak twierdzisz dla ciebie są
    niedostępne.

    Jak dorośniesz do poziomu szkoły to ci wytłumaczą że ratowanie
    niesie pewne zagrożenia i jak należy je omijać aby nie skrzywdzić
    ratowanego.

    > Przez te elementy co według ciebie wszystko zakleszczyły na amen :)

    I były takie ostre ?

    > Czyli przynajesz jednak, że problemem jet głównie "manie w dupie".

    Jeśli masz na myśli własne manie w dupie rzeczywistości i zmuszanie
    wszystkich do prowadzenia działań których nie mają obowiązku
    znać to owszem.

    > Czyli nie zrobisz konpletnie nic, bo braknie zdrowego rozsądku?

    Zrobię, zrobię.
    Ale jeśli uważasz że to za mało to mnie oskarż o nie udzielenie
    pomocy. :-)

    > PRzeczytaj jeszcze raz co piszesz i się zastanów.

    Przeczytałem jeszcze raz to co obaj napisaliśmy, zastanowiłem
    się i dalej uważam że wymagasz czegoś czego nie jestem zobowiązany
    zrobić.

    > Problem z tobą jest taki, że masz w dupie i ci się nie chce i w sumie to mam
    nadzieję, że jak będziesz w sytuacji wymagającej pomocy, trafisz na takiego samego
    cwaniaczka jak ty. Może wtedy o ile przeżyjesz, zrozumiesz.

    Problem z tobą jest taki że masz w dupie rzeczywistość i uważasz że
    realny świat to taki film gdzie przypadkowy przechodzień będzie
    wyszkolonym ratownikiem i/lub lekarzem.

    I mam nadzieję że jak będziesz w potrzebie to trafisz na takiego
    jak ty sam co to myśli że potrafi wszystko po jednym kursie a potem
    bardziej ci zaszkodzi przy udzielaniu pomocy niż pomoże.
    Bo będzie uważał ze powinien ratować nie oglądając się na swoją
    wiedzę i doświadczenie.