eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia › Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-03-11 12:12:11
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Co z tego kiedy wyczerpuje go telefon do fachowców.

    Tak zwany 3 rodzaj prawdy.

    > Jeśli nie rewizja to włamanie do czyjegoś pojazdu.

    [face palm]

    > A że pojazd po kolizji to do otwarcia może być łom potrzebny,
    > lub hydrauliczny rozpierak.

    A co na to świastak?

    > Przejście kursu a w zasadzie przyjście na kurs nie oznacza automatycznie
    > posiadania odpowiedniej wiedzy i umiejętności.

    Nawet przedszkolaki te podstawy przyswajają, które jak twierdzisz dla ciebie są
    niedostępne.

    > Przez fotel czy tapicerkę ?

    Przez te elementy co według ciebie wszystko zakleszczyły na amen :)

    > A że nie dotyczą kierowców prywatnych pojazdów to w większości
    > przypadków nawet nie można mieć pretensji że przypadkowy człowiek
    > ograniczy się do telefonu do fachowców.

    Czyli przynajesz jednak, że problemem jet głównie "manie w dupie".

    > Ale są też takie do których potrzeba i nie zamierzam ryzykować
    > że właśnie w takie wetknę łapki. W dalszym ciągu czekam na fachowców.

    Czyli nie zrobisz konpletnie nic, bo braknie zdrowego rozsądku?

    > Ale to ty robisz z siebie wariata.

    PRzeczytaj jeszcze raz co piszesz i się zastanów.

    > To że nie kazałeś tego robić w pierwszej kolejności wedle ciebie
    > oznacza że jednak nie kazałeś ?

    Problem z tobą jest taki, że masz w dupie i ci się nie chce i w sumie to mam
    nadzieję, że jak będziesz w sytuacji wymagającej pomocy, trafisz na takiego samego
    cwaniaczka jak ty. Może wtedy o ile przeżyjesz, zrozumiesz.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń