eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia › Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-03-14 08:39:09
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Jak dorośniesz do poziomu szkoły to ci wytłumaczą że ratowanie
    > niesie pewne zagrożenia i jak należy je omijać aby nie skrzywdzić
    > ratowanego.

    No ale tobie jak widać kiepsko wytłumaczyli, bo jak już pisałem, twoje zaniechania z
    powodu głupoty, tchurzostwa, tumiwisizmu, czy innych tobie tylko znanych powodów,
    mogą zaszkodzić nie tylko poszkodowanemu, ale i innym uczestnikom ruchu drogowego.

    > I były takie ostre ?

    A kto cię tam wie.

    > Jeśli masz na myśli własne manie w dupie rzeczywistości i zmuszanie
    > wszystkich do prowadzenia działań których nie mają obowiązku
    > znać to owszem.

    Ależ po przejściu kursu mają obowiązek znać, a jeśli są tylko mądrzejsi od ameby, to
    na sporą ilość tych rzeczy sami wpadną i bez kursu.

    > Zrobię, zrobię.

    Ale teraz już sam sobie przeczysz, bo od początku twierdzisz że nie.

    > Ale jeśli uważasz że to za mało to mnie oskarż o nie udzielenie
    > pomocy. :-)

    Sam telefon to za mało.

    > Przeczytałem jeszcze raz to co obaj napisaliśmy, zastanowiłem
    > się i dalej uważam że wymagasz czegoś czego nie jestem zobowiązany
    > zrobić.

    Już pisałem, skoro nie rozumiesz o co chodzi, to obyś kiedyś w razie potrzeby trafił
    na takiego samego minimalistę.

    > Problem z tobą jest taki że masz w dupie rzeczywistość i uważasz że
    > realny świat to taki film gdzie przypadkowy przechodzień będzie
    > wyszkolonym ratownikiem i/lub lekarzem.

    Nie pieprz bzdur, do oznaczenia miejsca wypadku nie trzeba być żadnym ratownikiem,
    ani nie trzeba przechodzić nawet kursu. Do wyjęcia kluczyka ze stacyjki też nie
    trzeba skończyć MIT, i do wielu innych czynności zabezpieczających miejsce wypadku
    tak samo. Wystarczy zdrowy rozsądek, myślenie i chęci. Tobie najwyraźniej ich
    brakuje.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń