eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnieniaRe: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla
    przypomnienia
    Date: Sat, 5 Mar 2016 14:30:20 +0100
    <na41ae$eip$1@node2.news.atman.pl> <na44kc$7t8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.160219.invalid>
    <na9lcd$dnl$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nat3er$qrn$1@mx1.internetia.pl>
    <nb4tj5$2k2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nb4vd6$12l$1@mx1.internetia.pl>
    <nb6deq$k1g$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nb6f7t$qcl$1@node1.news.atman.pl>
    <nb73pn$qhd$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nb7u7v$d8p$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nbabsi$o3h$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nbc0ml$dqq$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>

    W dniu 2016-03-04 o 14:30, szerszen pisze:

    > Włacz myślenie. Pojazd który uległ wypadkowi zapewne taki rójkąt
    > posiada.

    Ty włącz myślenie. Motocykle nie posiadają.
    Samochody posiadają je zamknięte w bagażnikach a bagażniki
    po wypadku nie zawsze dają się otworzyć.
    A ja nie nosze łoma, a nawet jakby się znalazł to nie zamierzam
    go używać do forsowania bagażnika lub maski.

    > Piszac poszkodowany mam na myśłi również jego auto.
    >
    > Czy ty naprawdę nie posiadasz wyobraźni?

    Auta też nie będę przeszukiwał. Zwłaszcza że po wypadku niekoniecznie
    drzwi i klapy muszą się dać otworzyć.

    > Ty naprawdę masz problem.

    Nie mam, to ty masz problem.

    > Do zagięcic wężyka i i zaciśnięcia w tej pozycji, aby z niego nie
    > leciała benzyna, wystarczy nawet gumka recepturka, o sznurówce nie
    > wspominając. Do zatkania jakiejś małej rurki też wystarczy sznurówka,
    > czy cokolwiek co się da w nią wcisnąć.

    To w jakim pojeździe poza starymi motorami masz ten wężyk paliwowy
    na wierzchu ?

    > Jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz.

    Poczekam na fachowca.

    > Nikt o tym nawet nie wspominał. Raczej niewielkie prawdopodobieństwo
    > jest że odniesie rany na plecach, skoro cały czas będzie w fotelu.

    :-)

    > Wszystko powyższe wskazuje że nie.

    To samo powiedziałbym o tobie.

    > Sądząc po bzdurach które tu wypisujesz to nie byłeś na żadnym, albo nic
    > z nich nie wyniosłeś oprócz kredy.

    Wyniosłem.
    Pierwsze co mówi szkolący to przestrzeganie aby poszkodowanemu
    nie zrobić większej krzywdy nieumiejętnym działaniem.
    Nie jesteśmy pewni czy możemy coś bezpiecznie zrobić nie robimy tylko
    czekamy na fachowców. Koniec kropka.

    > Na każdym wartościowym szkoleniu wspominają o rzeczach o których piszę
    > ja albo Elmer, o podstawach, o tym jak korzystać z dostępnych środków,
    > co można zrobić itd. Generalnie podstawy. Na każdym badziewnym
    > szkoleniu z PP mówią jak usztywniać kończyny, jak tamować krwotoki itd,
    > to sa podstawy, a ty mówisz, że twoja wiedza tego nie ogarnia, więc sam
    > sobie przeczysz.

    Owszem.
    Po informacji którą już napisałem, musisz mieć pewność że nie
    zaszkodzisz bardziej. A skoro nie mam ograniczam swoją pomoc.