-
Data: 2016-03-06 15:34:51
Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2016-03-05 o 15:32, re pisze:
>
>>
>> Bzdurą to jest pisanie wszystkiego w jednej linii.
>> ---
>> Nonsens. Należy dokładnie tak robić. Podstawa publikacji w necie.
>
> Ty to nawet cytować nie potrafisz. Też brak tej umiejętności
> będziesz tłumaczył "podstawą publikacji w necie" ?
> To może odpuść grupy dyskusyjne i publikuj w swoim necie.
> ---
> Bo Ty jesteś SNOBEM to ja się mam tłumaczyć ze swojego pisania ? A
> spierdalaj !
>
> Rozwinę sobie temat "pisania w jednej linii"
>
> "Pisanie w jednej linii" to po prostu umożliwienie dowolnej prezentacji
> tekstu. Da się on wtedy równie dobrze prezentować na wąskim jak i na
> szerokim urządzeniu bo jest przez nie zawijany w razie potrzeby.
> Oczywiście nadal należy łamać tekst by rozpocząć nowy paragraf. Postulat
> łamania linii na długość nieprzekraczającą 80-znaków wziął się z
> początków internetu, gdy jeszcze powszechnie używano terminali
> tekstowych o takiej właśnie szerokości ekranu. Postulat ten jest nadal
> realizowany w oprogramowaniu w ten sposób, że artykuł jest kodowany jako
> połamany na potrzeby tych starych terminali, ale w taki sposób, że da
> się je odwrócić, i właśnie na ekranie odbiorcy pokazywane są wtedy
> długie linie. Jak ktoś bardziej jest zainteresowany to sobie może
> zobaczyć źródło tamtej wiadomości, gdzie zapewne takie kodowanie miało
> miejsce. Niestety nie ma róży bez kolców. Pisanie bez łamania utrudnia
> cytowanie. Bo zawinięte cytowania powinny pokazywać się jako cytowania
> czyli wszystkie zawinięcia linii powinny być poprzedzone odpowiednim
> znakiem cytowania uwzględniającym np poziom, czego już niektóre programy
> zrobić nie umieją np gdy używają słabych kodowań. I taki np OE (czy jego
> następcy) bardzo dobrze cytują wszystkie artykuły o ile kodują w HTML (i
> może także base64). To generalnie jest kwestia tego, że z g..a bata nie
> wykręcisz. W ogólności chodzi przecież nie tylko o długie linie,
> cytowania ale np zaznaczanie czy przekazywanie odnośników internetowych.
> Należy do tego używać właściwych sposobów a nie snobować się inne
> kodowania, inne standardy.
Czytnika nie zmieniam a jedno twoje posty daje się cytować normalnie
tak jak ten a inne niestety już nie i zostaje w cytacie jedna linia.
Czyli jednak można inaczej tylko nie zawsze o tym pamiętasz lub ci się
chcę. Więc chcij lub pamiętaj i nie tłumacz się bezsensownie
wydumanymi "publikacjami w necie". Bo inne zasady stosujesz na
stronach www a inne na grupach. A przynajmniej powinieneś.
Kolejna sprawa to dlaczego nie oznaczasz poprawnie cytowanego
fragmentu ? Nie potrafisz, nie chcesz czy będziesz się upierał
że na sieci "publikuje" się tak jak ty ?
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.16 15:39 Shrek
- 07.03.16 08:54 szerszen
- 07.03.16 11:33 RadoslawF
- 07.03.16 11:40 RadoslawF
- 07.03.16 12:08 szerszen
- 07.03.16 17:05 elmer radi radisson
- 07.03.16 17:07 elmer radi radisson
- 07.03.16 17:11 elmer radi radisson
- 07.03.16 17:13 Shrek
- 07.03.16 17:59 elmer radi radisson
- 07.03.16 18:07 elmer radi radisson
- 07.03.16 18:11 Shrek
- 07.03.16 18:17 elmer radi radisson
- 07.03.16 18:22 elmer radi radisson
- 08.03.16 14:22 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Renault Symbioz
- OZE dały Polsce więcej prądu niż elektrownie węglowe
- Kto potrafi sprawdzić aku BMW 48V 10Ah Li-Ion do mini hybrydy, czy sprawny ?
- Wakacyjna promocja dla użytkowników samochodów ...
- Re: W USA już miliony mieszkają w swoich samochodach
- Re: W USA już miliony mieszkają w swoich samochodach
- Zasilanie elektryków w Polsce
- BMW
- Re: Recykling akumulatorów
- Re: Zatonął kolejny statek wiozący 800 palnych elektryków
- Re: Elon właśnie gada, że za rok będzie 1.000.000 autonomicznych samochodów w Ameryce
- Gdzie kupowac aku?
- 5w30 zamiast 0w30
- Klima i samodzielne uzupełnienie
- 6,756,000 car crashes in the United States in 2019 with 36,096 fatalities.
Najnowsze wątki
- 2025-07-03 Trybik
- 2025-07-04 Renault Symbioz
- 2025-07-04 Architektura IIIRP: Wyjątkowa, a prymitywniejsza niż stodoła pod zaborami
- 2025-07-04 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-04 Wrocław => SAP ABAP Developer <=
- 2025-07-04 Warszawa => Mid/Senior IT Recruiter <=
- 2025-07-04 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-04 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-07-04 Warszawa => Specjalista wsparcia IT - analiza techniczna sprzętu IT <
- 2025-07-04 Zakrzewo => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-04 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-04 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-04 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-04 Warszawa => Technique IT - Hardware Configuration and Support <=
- 2025-07-04 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=