eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnieniaRe: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-03-05 15:32:24
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Bzdurą to jest pisanie wszystkiego w jednej linii.
    > ---
    > Nonsens. Należy dokładnie tak robić. Podstawa publikacji w necie.

    Ty to nawet cytować nie potrafisz. Też brak tej umiejętności
    będziesz tłumaczył "podstawą publikacji w necie" ?
    To może odpuść grupy dyskusyjne i publikuj w swoim necie.
    ---
    Bo Ty jesteś SNOBEM to ja się mam tłumaczyć ze swojego pisania ? A
    spierdalaj !

    Rozwinę sobie temat "pisania w jednej linii"

    "Pisanie w jednej linii" to po prostu umożliwienie dowolnej prezentacji
    tekstu. Da się on wtedy równie dobrze prezentować na wąskim jak i na
    szerokim urządzeniu bo jest przez nie zawijany w razie potrzeby. Oczywiście
    nadal należy łamać tekst by rozpocząć nowy paragraf. Postulat łamania linii
    na długość nieprzekraczającą 80-znaków wziął się z początków internetu, gdy
    jeszcze powszechnie używano terminali tekstowych o takiej właśnie szerokości
    ekranu. Postulat ten jest nadal realizowany w oprogramowaniu w ten sposób,
    że artykuł jest kodowany jako połamany na potrzeby tych starych terminali,
    ale w taki sposób, że da się je odwrócić, i właśnie na ekranie odbiorcy
    pokazywane są wtedy długie linie. Jak ktoś bardziej jest zainteresowany to
    sobie może zobaczyć źródło tamtej wiadomości, gdzie zapewne takie kodowanie
    miało miejsce. Niestety nie ma róży bez kolców. Pisanie bez łamania utrudnia
    cytowanie. Bo zawinięte cytowania powinny pokazywać się jako cytowania czyli
    wszystkie zawinięcia linii powinny być poprzedzone odpowiednim znakiem
    cytowania uwzględniającym np poziom, czego już niektóre programy zrobić nie
    umieją np gdy używają słabych kodowań. I taki np OE (czy jego następcy)
    bardzo dobrze cytują wszystkie artykuły o ile kodują w HTML (i może także
    base64). To generalnie jest kwestia tego, że z g..a bata nie wykręcisz. W
    ogólności chodzi przecież nie tylko o długie linie, cytowania ale np
    zaznaczanie czy przekazywanie odnośników internetowych. Należy do tego
    używać właściwych sposobów a nie snobować się inne kodowania, inne
    standardy.