eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia › Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-03-07 12:08:31
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Niety ty wymyślasz absurdy aby zakryć swoja bezgraniczna głupotę.

    Tia ;)

    > Nie mam obowiązku rewidowania pojazdu ani poszkodowanego.

    Masz obowiązek zrobić wszystko co się da w zakresie twoich możliwości i warunków, aby
    pomóc poszkodowanemu i zapobiec eskalacji szkód.

    > Rozumiem przyklady przystające do otaczającej mnie rzeczywistości a nie
    > wyrwane z rzeczywistości bo tak piszącemu pasowało do jego bzdurnych teori.

    No to skoro to rozumiesz, to czemu nie stosujesz?

    > Jak będzie krew to będę reagował.

    A jak będziesz reagował skoro jedne co zrobisz, to zadzwonisz?

    > Wiedzę.

    Musisz ją zatem dobrze ukrywać.

    > Ja postuluje nie robienie nić co może zaszkodzić poszkodowanemu.

    Jak nie, przecież wiele zaniechać, których tak zaciekle bronisz, może zaszkodzić nie
    tylko poszkodowanemu, ale i kolejnym uczestnikom ruchu.

    > Byłem.

    Nie widać.

    > Miejsca powypadkowe w jakich byłem nigdy nie wymagały zabezpieczenia
    > o jakich piszesz. Więc nie wymagały też rewizji poszkodowanego ani jego
    > pojazdu.

    Tu nie chodzi o to gdzie byłeś, tylko co możesz zrobić, a czego jak twierdzisz
    kategorycznie nie będziesz robił, bo nie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń