eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia › Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-03-07 08:54:08
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Mar 2016 14:30:20 +0100
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Ty włącz myślenie. Motocykle nie posiadają.

    Czyli będziesz teraz wymyślał każdy absurd, aby staneło na Twoim? ;)

    > Samochody posiadają je zamknięte w bagażnikach a bagażniki
    > po wypadku nie zawsze dają się otworzyć.
    > A ja nie nosze łoma, a nawet jakby się znalazł to nie zamierzam
    > go używać do forsowania bagażnika lub maski.

    Ale masz zasrany obowiązek to sprawdzić, a nie zadzwonić i mieć w dupie, rozumiesz to
    czy nie?

    > To w jakim pojeździe poza starymi motorami masz ten wężyk paliwowy
    > na wierzchu ?

    Ale rozumiesz znaczenie słowa "przykład" czy to tego też trzeba cię nauczyć?

    > Poczekam na fachowca.

    A w tym czasie poszkodowany się wykrwawi, bo tobie nie chciało się dupy ruszyć?

    > To samo powiedziałbym o tobie.

    No cóż, nikt nie lubi jak mu się jego ułomności wytyka, wiec i twój komentarz mnie
    nie dziwi.

    > Wyniosłem.

    Na pewno nie wiedzę.

    > Nie jesteśmy pewni czy możemy coś bezpiecznie zrobić nie robimy tylko
    > czekamy na fachowców. Koniec kropka.

    Ale ty postulujesz totalne nic nie robienie, a tego nigdy na żadnym szkoleniu nikt
    cie nie uczył i uczył nie będzie.

    > Owszem.
    > Po informacji którą już napisałem, musisz mieć pewność że nie
    > zaszkodzisz bardziej. A skoro nie mam ograniczam swoją pomoc.

    Pytanie jest proste, ciekaw jestem odpowiedzi, czy to co piszesz tutaj piszesz bo:

    a. nigdy nie byłeś na żadnym szkoleniu?
    b. jesteś na tyle ograniczony, że odbywając więcej niż jedno szkolenie, czym się
    chwalisz, nadal nie wiesz jak zabezpieczyć miejsce wypadku i poszkodowanego choćby w
    najbardziej podstawowej formie?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń