eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia › Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-02-20 17:32:10
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-19 o 15:24, elmer radi radisson pisze:

    > Co niby sugeruje? W ktorym miejscu?

    "> Ale wyjaśnij cienki bolku, widząc samochód na poboczu zawsze stajesz
    > i pytasz czy nie potrzebują pomocy ?

    o jakim Ty samochodzie na poboczu mowisz? Mowa o wypadku. "

    Jakbyś tego nie wycinał to może byś doczytał.

    > Tzn. z czym konkretnie? Bo w ogole narazie nie widze
    > zadnego konkretu.

    Z tekstem:
    "Jesli nie widac ze ktos juz udziela pomocy to jest sie zobowiazanym
    aby tej pomocy udzielic. Nie ma wytlumaczenia ze jest sie cienkim
    bolkiem. "

    Napisze dlaczego bo nie dostrzegasz problemu.
    Pomocy udziela się osobom a samochód lub samochody stojące po wypadku
    nie oznaczają ze w środku są ludzie potrzebujący pomocy.