eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia › Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-02-23 10:41:57
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-02-23 10:13, RadoslawF wrote:

    > "Jesli nie widac ze ktos juz udziela pomocy to jest sie zobowiazanym
    > aby tej pomocy udzielic. Nie ma wytlumaczenia ze jest sie cienkim
    > bolkiem."

    Ostatni raz napisze, ze to bylo odniesienie do wpisu Shreka ktory
    napisal "jak już jesteście na to za cienkie bolki, to jedźcie dalej".
    Predzej moglbys sie do niego przyczepic, co tez byloby zreszta
    niesluszne, bo ani tu ani tu nie ma zadnej wycieczki do nikogo. Ale
    z jakiegos powodu wolales bzdurnie przykleic sie do mnie i sam
    wykonales tym razem wyraznie widoczna wycieczke do mnie ktorej
    rzekomo sam nie zauwazasz.

    Naprawde nie rozumiesz tego co czytasz. Szkoda gadac. Nastepnym
    razem moze sie po prostu zastanow zanim cos napiszesz.

    --

    memento lorem ipsum