eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia › Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
  • Data: 2016-02-21 15:19:11
    Temat: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-20 o 19:31, elmer radi radisson pisze:

    > I gdzie wg. Ciebie napisalem cos o jakiejs ilosci samochodow na poboczu?
    > Bedziesz uprzejmy wskazac? Bo nie odpowiedziales na pytanie.
    >
    > Ja pisalem za to wyraznie o WYPADKU. Wiesz co to jest wypadek?
    > wyraznie widoczny rozbity samochod, a nie postawiony na poboczu.

    Widoczny rozbity samochód na poboczu. Rozbity wczoraj.
    Każdy kto nie widział go wczoraj ma obowiązek stanąć i sprawdzić
    czy są ofiary którym trzeba pomóc ?

    > A ktos napisal o udzielaniu pomocy samochodowi? Skoro mowa o udzielaniu
    > pomocy w wypadku, to chyba oczywiste ze mowa o ludziach.

    A skąd wiesz że w środku są ludzie którym trzeba pomocy udzielić ?
    Stajesz przy każdym rozbitku i sprawdzasz ?

    > Gdzie tu wycieczka? Umiesz takowa odroznic? To jest odniesienie
    > sie do cudzego cytatu "albo jak już jesteście na to za cienkie bolki, to
    > jedźcie dalej". Z prawnego punktu widzenia nie ma wytlumaczenia ze"ktos
    > sie uwazal za cienkiego bolka, wiec nie podjal pomocy".

    Sugerowanie że ktoś jest cienkim bolkiem to nie jest osobista wycieczka?
    Od kiedy ?

    > Mam wrazenie ze chcesz sie przyczepic tylko sam nie wiesz do czego.
    > A moje dwa zdania pierwotnej wypowiedzi sa chyba wyraznie zrozumiale
    > i znajduja swoje odzwierciedlenie w przepisach zobowiazujacych
    > do udzielenia pomocy poszkodowanym. Proponuje wiec do nich wrocic.

    A ja mam wrażenie że się przyczepiłem a nie tylko chcę.
    I napisałem też dlaczego.
    Napisać jeszcze raz ?