  • Data: 2011-12-18 12:18:46
    Temat: Re: UPS na 2-3 godziny pracy
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-18 10:27:32 +0000, Nunez <n...@L...pl> said:

    > Mimo, że to OT to jednak ciekawi mnie bardzo, gdzie w Polsce potrafią
    > jeszcze wyłączyć prąd na kilkanaście godzin?

    Na wsiach.
    To skutek zatrudniania młodych zdolnych i ambitnych, potrafiących
    obniżać koszty - mawiają na nich specjalista.
    Co robią specjaliści? Zaczynają od zwolnienia ekip remontowych i utrzymania.
    Finanse poprawiają się natychmiast (są premie), a skutki widać po paru
    latach, gdy specjalista już w innej firmie pracuje...

    --
    Bydlę