  • Data: 2011-12-19 10:28:21
    Temat: Re: UPS na 2-3 godziny pracy
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-12-17, o godz. 21:06:31
    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Hmmm, a co mam zrobic, jak mi wylacza prad, a ja bede mial pilna
    > prace? Krecic dynamem? Zostaje mocny UPS albo agregat. Ewentualnie
    > agregat plus UPS :)

    I to ostatnie rozwiązanie jest najbardziej optymalne. Mały UPS żeby
    podtrzymać zasilanie na czas włączenia generatora i filtr i mały
    generator. Widzę na Alledrogo że za niecąłe 300PLN można dostać jakieś
    no-name. Będziesz miał prawie jak w serwerowni czy szpitalu z tą
    różnicą że agregat ręcznie trzeba będzie odpalić. ;-)

    Zdrówko