  • Data: 2016-08-18 18:12:24
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris"

    > A jaki jest cel rejestracji ?
    Nie to tym gadamy. Gadamy o "dużej uciążliwości"
    A jaki jest cel rejestracji?
    Nie mam pojęcia i nie zamierzam się z tego doktoryzować. Zapytaj może tych
    co to wymyślili.
    Korzystam z karty na abonament, jeśli będę potrzebował prepaida to go kupie
    i dla mnie nie będzie żadnym problem to że go trzeba zarejestrować.
    ---
    A ja właśnie o tym, że jakie by nie były trudności albo ich brak to istotne
    jest po co rejestrujemy