eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Typ hamownik...
    Date: Sat, 18 Jan 2014 15:30:16 -0600
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <lberqk$4sc$1@dont-email.me>
    References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl> <lbdv4t$cj5$4@dont-email.me>
    <52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lbe370$o9f$1@node2.news.atman.pl> <lbe5gi$r50$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 18 Jan 2014 21:31:00 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="51798afdae29968ea9204518ff53c4c9"; logging-data="5004";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/R6ZpwJAILthafzylIQdnk"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <lbe5gi$r50$1@node2.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:ssTVp3G+BmMcFveNzKQi/2+wtiA=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519936
    [ ukryj nagłówki ]

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message
    news:lbe5gi$r50$1@node2.news.atman.pl...
    > Dawno temu popełniłem ten błąd i "zahamowałem" silnikiem z niskim
    > przełożeniem na śliskiej nawierzchni.
    > Pierwszy (i mam nadzieję ostatni) raz przywitałem się z drzewem na
    > poboczu.
    > Szczęśliwie ucierpiały jedynie drzwi pasażera i kora na drzewku.

    Ale tu nie chodzi aby przy jeździe z prędkością 50km/h wrzucić dwójkę
    na śliskim i dziwić się że się koła gwałtownie zablokują tylko o to aby
    z górki jechać na 3 lub 4 z zamkniętą przepustnicą (noga zdjęta z gazu)
    i korzystać z oporów silnika przenoszonych na koła zamiast hamulców.
    Gwałtowne ruchy na śliskiej nawierzchni w zimie to zablokowanie kół
    i poślizg niezależnie od tego czy hamujesz silnikiem czy hamulcami
    z ABS - chyba wiesz, że ABS nic Ci na lodzie nie pomoże jeśli chodzi
    o drogę hamowania a jedynie da Ci jako-taką sterowność auta, czyli
    będziesz mógł nieco zboczyć w lewo/prawo zamiast przyzwonić komuś
    w bagażnik...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: